Epic Perfect World

Hey, hey you.. yeah you, i'm new :)

Offline Twinklight

  • Member
  • My innocence is wearin thin
And.. I kinda got nothin left to say. Just wanted to be like heeyyy...

So if you see me in game you should be like, "heeeyyy (don't forget to emphasize the eeyyy because that's just like badass) if you need help or somethin feel free to pm me" because I'd be totally lost.. alone..and shy but still as lovely as always and stuffs.

Byyyyyeeee!

OHH OHH wait... And when u farm those posts in replies to this (Yeah i read other peoples posts) be like HEEEEYYY or WELLCOMEEE.. WHALECUM works too. Give me some enthusiasm, even if you don't mean it!

Now bye...
XD


Twinklight - Sage Seeker in the making

Offline Evangelica♀

  • avatar
  • Member
  • ♥Always be true to who you are♥
WHOOHOOO   HEYYYYYYYYY WHALECUM  .... did I do it right  >:D

Seriously, welcome and hope you have a blast with us!!!




“Be the change that you wish to see in the world.” | Mahatma Gandhi

Offline Deea

  • My name is Deea
  • not Dea QQ
Welcome.... lol xD

Offline 𝐿𝒾𝓁𝒶𝒸

  • 𝓙𝓮𝓶
  • HeavyDirtySoul
  • Characters: Decode
  • Faction: Ducks
Welcome to Epic ^_^

New people posts popping up everywhere. Drop into the ingame support chat if you have any questions.



Welcome.... lol xD

Your siggy, just.....what?!


Siggy by ӇƛƁƖƬƧ🐾



☀ Don't Threaten Me With A Good Time ☀

Offline zFlashx

  • Andrea was here❤
  • 3/11/2017❤
  • Characters: zFlashx, Immortalize, Imperious
  • Faction: Xpendable

Offline BeNicePlease

  • Forum Veteran
  • How is life this easy?
 zFlashx  is gay but has girl wtfffff

Offline zFlashx

  • Andrea was here❤
  • 3/11/2017❤
  • Characters: zFlashx, Immortalize, Imperious
  • Faction: Xpendable
zFlashx  is gay but has girl wtfffff
WTF? I am is not GAY

DJBFF

Welcome!

I hope you have fun here!

Pm me on the forums if you need help both ig and here

Ignore all the idiots.

Have a nice day!

Offline Xcution

  • avatar
  • Forum Veteran
  • I am the ocean of the Universe.
  • Characters: Xcution, Skyscream
  • Faction: IceLotus

Ignore all the idiots.

Stay away from me for your own sake.

DJBFF

Stay away from me for your own sake.
NO! YOU AINT THE KIND OF IDIOT I WAS TALKING ABOUT was talkin abt gakido, mittens, etc...

You're fun idiotic.

Offline Xcution

  • avatar
  • Forum Veteran
  • I am the ocean of the Universe.
  • Characters: Xcution, Skyscream
  • Faction: IceLotus
NO! YOU AINT THE KIND OF IDIOT I WAS TALKING ABOUT was talkin abt gakido, mittens, etc...

You're fun idiotic.
Oh, thats a relief.

Offline Xcution

  • avatar
  • Forum Veteran
  • I am the ocean of the Universe.
  • Characters: Xcution, Skyscream
  • Faction: IceLotus
was talkin abt gakido, mittens, etc...


XDDDDD

DJBFF

Oh, thats a relief.
i forgot to mention the wordt idiot of all. the king of idiots. have you guessed yet? YES! INDEED! ITS MENTALISTA/PSYKING!


BTW: The EPW KoS list is for now only 1 person, more will be added!
KoS list:
Psyking

Offline BeNicePlease

  • Forum Veteran
  • How is life this easy?
WTF? I am is not GAY
Sori wrong person

Offline Lagoona Blue

  • avatar
  • Member
  • Characters: LagoonaBIue
  • Faction: Wonderland
Welcome!!! In-game name?