Epic Perfect World

For removing

Offline Stella

  • avatar
  • Lovin u is Red
Dat quality.
                 The Quality is Nice Crack Head. Its in HD. you just dont know how to chance it.

Offline Stella

  • avatar
  • Lovin u is Red
wooooooooooooooooooooow the tw was like 1hr long and u only uploaded the last 2mins of it....
                  And it wasnt 1 hr tw it was like 20 mins

Offline SHINIGAMI

  • Pharmaceutical Scientist
  • May you live every day of your life.
  • Characters: Labs, Labradoodle
Dat quality.
                 The Quality is Nice Crack Head. Its in HD. you just dont know how to chance it.

no offence but,
just because the resolution was stretched to fit the HD requirement for YouTube, doesn't make the video HD lol....

the video is kind of pixelated and the colour channel is.. ummm.. well the colour pallets aren't really mixing well, doubt it even has the minimum of 256 pallets, am guessing it wasn't rendered with the proper settings, unless ofc. it was done on purpose to save space by sacrificing a bit of colour quality.
Last Edit: Feb 17, 2013, 03:44 pm by SHINIGAMI

#AllaboutthatDriftlifenow

Offline Stella

  • avatar
  • Lovin u is Red
Dat quality.
                 The Quality is Nice Crack Head. Its in HD. you just dont know how to chance it.

no offence but,
just because the resolution was stretched to fit the HD requirement for YouTube, doesn't make the video HD lol....

the video is highly pixelated and the colour channel is.. ummm.. well the colour pallets aren't really mixing well, doubt it even has the minimum of 256 pallets, am guessing it wasn't rendered with the proper settings, unless ofc. it was done on purpose to save space by sacrificing a bit of colour quality.
                   Actually it was rendered for High quality I dont find anything wrong with it. Just you guys always got to say something bad. And i  dont find it helpful. Like Most of these ppl can do Better? Just enjoy. No one asked you to watch and talk shit about the QUALITY of my videos and all that other shit. *** dont post shit at all.

Offline SHINIGAMI

  • Pharmaceutical Scientist
  • May you live every day of your life.
  • Characters: Labs, Labradoodle
Don't get mad lol, ... if ppl don't talk shit, and just say gj, you'll continue to make shitty videos..  criticism is necessary and should be welcomed, to further enhance yourself.. well.. that how i got better at it atleast.. ppl talked shit about my video's at first aswell, and i listened to them, am still not pro. or perfect, but i can atleast confidently say, i've improved alot, and it's all thanks to all the criticism and advice from the viewers.

but ok, if u wanna continue to make shitty video's i won't advice or attempt to help anymore... but ijs. if u want to get better ask the people for advice...  You as the producer will love your own work even if were black and white  or playing with 2fps, etc, etc.... At the end of the day, after all your hard work on the video edits and what not, it's success relies on the viewers.... so listen to them.

Anyways.. keep up the good work.

#AllaboutthatDriftlifenow

Offline Méme

  • avatar
  • Kanye
  • It's like boss loaf soaked in dude soup.
no offence but,
just because the resolution was stretched to fit the HD requirement for YouTube, doesn't make the video HD lol....

the video is kind of pixelated and the colour channel is.. ummm.. well the colour pallets aren't really mixing well, doubt it even has the minimum of 256 pallets, am guessing it wasn't rendered with the proper settings, unless ofc. it was done on purpose to save space by sacrificing a bit of colour quality.

She was just eager to let everyone know that Oblivion lost for sure. Like anyone could do better? You're the only one that uploads these kinds of videos. Lmao.
Last Edit: Feb 17, 2013, 04:27 pm by zombiegoesboom

roses are red
violets are blue
omae wa mou shindeiru

yunie1

no offence but,
just because the resolution was stretched to fit the HD requirement for YouTube, doesn't make the video HD lol....

the video is kind of pixelated and the colour channel is.. ummm.. well the colour pallets aren't really mixing well, doubt it even has the minimum of 256 pallets, am guessing it wasn't rendered with the proper settings, unless ofc. it was done on purpose to save space by sacrificing a bit of colour quality.

She was just eager to let everyone know that Oblivion lost for sure. Like anyone could do better? You're the only one that uploads these kinds of videos. Lmao.

Damn it let her be. She's just proud her faction won. I didn't see anything bad being said about Oblivion. So just enjoy the minute of the TW. Yes it was the minute of the victory, that's all she cares about and all you'd care about if you were the winning faction. So unless she said something like "OMG we won so fast right?"  or something along those lines, she didn't do anything wrong.

Offline Méme

  • avatar
  • Kanye
  • It's like boss loaf soaked in dude soup.
Damn it let her be. She's just proud her faction won. I didn't see anything bad being said about Oblivion. So just enjoy the minute of the TW. Yes it was the minute of the victory, that's all she cares about and all you'd care about if you were the winning faction. So unless she said something like "OMG we won so fast right?"  or something she didn't do anything wrong.

We were talking about the quality. Honestly, I didn't have a problem with the video. She's a hell of a lot better than most YouTubers. I just don't like her. xD

roses are red
violets are blue
omae wa mou shindeiru

Offline Stella

  • avatar
  • Lovin u is Red
Damn it let her be. She's just proud her faction won. I didn't see anything bad being said about Oblivion. So just enjoy the minute of the TW. Yes it was the minute of the victory, that's all she cares about and all you'd care about if you were the winning faction. So unless she said something like "OMG we won so fast right?"  or something she didn't do anything wrong.

We were talking about the quality. Honestly, I didn't have a problem with the video. She's a hell of a lot better than most YouTubers. I just don't like her. xD
            Listen. Go to the Quality. and Change it. FFS u wanna fucking make a video and do better quality DONT FUCKING WATCH IT IF ITS SUCH A BIG DEAL.
Damn it let her be. She's just proud her faction won. I didn't see anything bad being said about Oblivion. So just enjoy the minute of the TW. Yes it was the minute of the victory, that's all she cares about and all you'd care about if you were the winning faction. So unless she said something like "OMG we won so fast right?"  or something she didn't do anything wrong.

We were talking about the quality. Honestly, I didn't have a problem with the video. She's a hell of a lot better than most YouTubers. I just don't like her. xD
            Listen. Go to the Quality. and Change it. FFS u wanna fucking make a video and do better quality DONT FUCKING WATCH IT IF ITS SUCH A BIG DEAL.

Damn, dat rage.

Offline Méme

  • avatar
  • Kanye
  • It's like boss loaf soaked in dude soup.
Listen. Go to the Quality. and Change it. FFS u wanna fucking make a video and do better quality DONT FUCKING WATCH IT IF ITS SUCH A BIG DEAL.


roses are red
violets are blue
omae wa mou shindeiru

MamaVortex

Quote
Damn, dat rage.

Fatass.
___________

Honestly, fucktards don't understand that theirs an option in the shape of a trinket that allows you to change the quality of the fucking video? My gooooood.... It was Rendered in HQ, but it uploads on Medium Quality incase some people dont have much of a PC, it also pre-sets if you chose to play Low quality. Nothings wrong with the video, but of course, some idiot has to come in thinking they're better than everyone else. Trying to give "Tips" And "Criticism" on someone elses content. I say if she's happy with it, *** OFF. You have your own damn channel to worry about... AND FYI. Most of your content is shit and the editing is shit. GG asswipe.

______
Ontopic:  Loved the video. Keep it up ^^

Offline Méme

  • avatar
  • Kanye
  • It's like boss loaf soaked in dude soup.
Fatass.
___________

Honestly, fucktards don't understand that theirs an option in the shape of a trinket that allows you to change the quality of the fucking video? My gooooood.... It was Rendered in HQ, but it uploads on Medium Quality incase some people dont have much of a PC, it also pre-sets if you chose to play Low quality. Nothings wrong with the video, but of course, some idiot has to come in thinking they're better than everyone else. Trying to give "Tips" And "Criticism" on someone elses content. I say if she's happy with it, *** OFF. You have your own damn channel to worry about... AND FYI. Most of your content is shit and the editing is shit. GG asswipe.

______
Ontopic:  Loved the video. Keep it up ^^

Who gave you ?

roses are red
violets are blue
omae wa mou shindeiru

Offline Stella

  • avatar
  • Lovin u is Red
Fatass.
___________

Honestly, fucktards don't understand that theirs an option in the shape of a trinket that allows you to change the quality of the fucking video? My gooooood.... It was Rendered in HQ, but it uploads on Medium Quality incase some people dont have much of a PC, it also pre-sets if you chose to play Low quality. Nothings wrong with the video, but of course, some idiot has to come in thinking they're better than everyone else. Trying to give "Tips" And "Criticism" on someone elses content. I say if she's happy with it, *** OFF. You have your own damn channel to worry about... AND FYI. Most of your content is shit and the editing is shit. GG asswipe.

______
Ontopic:  Loved the video. Keep it up ^^

Who gave you ?
           zombie legit stfu and get off the comment section of this video. Your really stupid, and you post the dumbest things.

Offline Areashi

  • avatar
  • Old Player
  • :/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.:/.
Fatass.
___________

Honestly, fucktards don't understand that theirs an option in the shape of a trinket that allows you to change the quality of the fucking video? My gooooood.... It was Rendered in HQ, but it uploads on Medium Quality incase some people dont have much of a PC, it also pre-sets if you chose to play Low quality. Nothings wrong with the video, but of course, some idiot has to come in thinking they're better than everyone else. Trying to give "Tips" And "Criticism" on someone elses content. I say if she's happy with it, *** OFF. You have your own damn channel to worry about... AND FYI. Most of your content is shit and the editing is shit. GG asswipe.

______
Ontopic:  Loved the video. Keep it up ^^

Who gave you ?
OMG, this made me laugh so hard. xD
Officially quit: 21/02/13.
:/. Only coming back for tw.