Epic Perfect World

whats up ?

Offline Munin

  • Member
hmm since im not informed about what happend ( yes i was afk )
can anybody be so kind and tell me whats going on with the server please.

thx a lot


DeVon Sin 150  -  Eroja Psy 150  -  Balder BM 150
FluFFy WB 150  -  Drave EP 150  -  Munin MG 150
Baldur  Seeker  150     -     Caster1  Mystic  150

Mrai

hmm since im not informed about what happend ( yes i was afk )
can anybody be so kind and tell me whats going on with the server please.

thx a lot

Apparently there was another attack on the server to bring it down. This is just the information I've gathered from a forum post that was modified to hide it, but, as MageTank said, anything could have happened. Just be patient and Agatio will have the server back up as soon as possible.

Offline Munin

  • Member
so it isnt any kind of update or patch ?

its again attacks against our awesome server ?

 :'(



ok ty guys


DeVon Sin 150  -  Eroja Psy 150  -  Balder BM 150
FluFFy WB 150  -  Drave EP 150  -  Munin MG 150
Baldur  Seeker  150     -     Caster1  Mystic  150

Offline DoomRazor

  • avatar
  • Old Player
so it isnt any kind of update or patch ?

its again attacks against our awesome server ?

 :'(
no patch 40 for u :<

Mrai

so it isnt any kind of update or patch ?

its again attacks against our awesome server ?

 :'(



ok ty guys
Could be anything.

Offline beardragon

  • avatar
  • Old Player
so it isnt any kind of update or patch ?

its again attacks against our awesome server ?

 :'(



ok ty guys

Before shutting the server down a GM said it was an attack, can't be more official than this. lol

Offline Ɗҽʂιɠɳҽɾ

  • avatar
  • Perma
  • Banned
aww i get muted before server go down , thats rlly not fair niggs QQ

Offline Poetiic

  • Poetic
  • U hate me :( But u can not defeat me ;)
Mrai u r sooo hot ;D
Poetic 150 Sage Sin
Aeshma 150 demon psy
Show some respect to gods chosen one [Poetic]

Offline Psycho

  • avatar
  • Psycho
  • We all go a little mad sometimes.
As far as I am concerned, they have attacked Agatio and server at the same time.
I base it on the fact that Agatio is not online on Skype, which he almost always is at this hour.
I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Offline DoomRazor

  • avatar
  • Old Player
aww i get muted before server go down , thats rlly not fair niggs QQ
aww damn :<

Offline Psycho

  • avatar
  • Psycho
  • We all go a little mad sometimes.
Or... agatio decided to log on and play guild wars 2 with me. Thats always a possibility.

MageTank

Sure is.
Never said I was right.
On another note, play GW2 with me? It is boring to play alone.
I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Offline Poetiic

  • Poetic
  • U hate me :( But u can not defeat me ;)
well anyone knows when server comes back so we can play? :)
Poetic 150 Sage Sin
Aeshma 150 demon psy
Show some respect to gods chosen one [Poetic]

Offline beardragon

  • avatar
  • Old Player
well anyone knows when server comes back so we can play? :)

Only Aga knows, it was supposed to be soon but it seems it will take longer than first expected

Mrai

well anyone knows when server comes back so we can play? :)
I'm going to guess whenever Agatio fixes whatever it is that's going on. Haha. Just be patient, it'll be back up as soon as possible.

Offline Poetiic

  • Poetic
  • U hate me :( But u can not defeat me ;)
it was all dooms fult i blame him qq :'(
Poetic 150 Sage Sin
Aeshma 150 demon psy
Show some respect to gods chosen one [Poetic]