Epic Perfect World

To Agatio

Offline kevintran

  • avatar
  • Member
hey can I ask u this question please, can u change the open tm to 2 instead of 4 people in squad because i kinda dont see alot people doing tm cause they got their rope already :D so if u can change it ty so muh ^^

Offline kevintran

  • avatar
  • Member
agatio if u onl plz pm me on game or here :D

Offline buschkatze

  • avatar
  • Member
hey can I ask u this question please, can u change the open tm to 2 instead of 4 people in squad because i kinda dont see alot people doing tm cause they got their rope already :D so if u can change it ty so muh ^^

+1 only NOT a lot ppl already have the robe, much more ppl don't do TM because tired of all this long runs (64!!times 69, 79 :P) under pressure, or ppl left already server after this patch

Offline kevintran

  • avatar
  • Member
well yea that really true it took me 30min or more to find 4 people in squad for tm 69 QQ

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
we can think of lowering it to 3, but to 2 we wont do it :/
we wanna keep some PvE excitement into the game, or little by little we r getting similar to PWI -.- we DONT want to be a money server or rely on everything in Boutique -.-
for us not be having some misunderstaing here, yo uguys cant forget that we need to thin on the server and on every single player. ofc it would be cool to have some items in the boutique but then wheres the game experience ? we made it inicially 4 cuz we alrdy knew some ppl wouldnt like it but we try to prevent multi accs from doing this so easy...with 2 is just too easy and fast.
hope you guys understand our view too instead of your own particular view of the pronlem.

Offline Kayla

  • avatar
  • Member
  • Kindness goes a long way <3
Lowering it to 2, would just be to easy, then people would dual client & bam entire server has cape in few days. Point of it is to get people to work as a team & to give people something to work towards. But I do agree 4 is a bit to much, finding 4 people is not as easy as people might think.

Squad of 3 would be ideal to be honest. I hope Agatio will lower it to 3. I have not started on it yet, unfortunately I got this place to go to called worked, so its gonna take forever for me to get it, I might not even bother. Don't think Game Dev's take into consideration that some people work & can't sit for hours on end farming. But I don't blame them, its not there fault I work, so I get it  :)

Still the best pw server around.
Warning: Head strong woman, so go troll someone else's opinion & views.
10% Sweetheart
90% B!tch
Kayla - Sage R8 Sin
LilKayla - Sage R8 Psy
McKenzie - Demon BM
MistyNite - Demon R8 Cleric
Kenzie - Demon R8 Wizzy

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
we take into consideration real life aspects :)
thats why we are preparing some new surprises for (and lets hope its working well) next patch  :-\

Offline Agatio

  • avatar
  • Game Veteran
don't click below

Offline Recoil

  • avatar
  • <3NoHomo
 :D

YES 3 ppl to open TM....

WOOOOOT

Offline .

  • avatar
  • Member
:D

YES 3 ppl to open TM....

WOOOOOT

awwwwwww yeah, TM gonna be faster to run nao  ;D

Offline Reval

  • avatar
  • Virgin Barb
awwwwwww yeah, TM gonna be faster to run nao  ;D
I smell threesome in TM

Offline .

  • avatar
  • Member
I smell threesome in TM

huehuehue.

Offline kevintran

  • avatar
  • Member
Ah ok 3 person in squad for tm is fine ty Agation n other GM.  I like u guys a lot ty for doing this I love EPW good Agatio n other gm ^^~ ;)