Epic Perfect World

Dumb Police

Offline ᗗ ᗁ ᕨ ᖱ

  • Artifex
  • ascii's dog
  • Characters: Alchidemi
I don't care what you think about me, cause i don't think about you at all _!_

Online Riel

  • M <3
  • Characters: Indominus, Yueliang, Oliver
HAHAHA lol at this =)) Thanks for a good laugh  :normal-2: :normal-13:

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
why u post old stuff?
sir...

Diablo III on stores right now...
GTA V next week...


sir...
go buy them   :-X

Offline ᗗ ᗁ ᕨ ᖱ

  • Artifex
  • ascii's dog
  • Characters: Alchidemi
why u post old stuff?
sir...

Diablo III on stores right now...
GTA V next week...


sir...
go buy them   :-X
i dislike diabloo ..
and i am training for GTA V  :normal-50:
I don't care what you think about me, cause i don't think about you at all _!_

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
m trying to get a collectors edition in my country -.-
crappy country so bad wiht this kind of things :(

Offline ᗗ ᗁ ᕨ ᖱ

  • Artifex
  • ascii's dog
  • Characters: Alchidemi
m trying to get a collectors edition in my country -.-
crappy country so bad wiht this kind of things :(
just wait 3 months and you can get it for free via the internet
viva le cracks 2k14  :normal-4:
I don't care what you think about me, cause i don't think about you at all _!_

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
just wait 3 months and you can get it for free via the internet
viva le cracks 2k14  :normal-4:

i dont like that :)
i have a collection of games i like...
i used to have like 400 games on my ps2, all pirate LOL
but PS3 is...diferent....and now i got the money to spend on goodies i "want" and dont " need" LOL

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
You sound like a woman.  :-[

live with one...you will see how u sound too  :-\

Offline ƲԼƢƲƖƠƦƦƛ

  • WTF u try ?
live with one...you will see how u sound too  :-\

1:0 ET bammmm

Offline ᗗ ᗁ ᕨ ᖱ

  • Artifex
  • ascii's dog
  • Characters: Alchidemi
live with one...you will see how u sound too  :-\
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA  :normal-2:
I don't care what you think about me, cause i don't think about you at all _!_

Offline Drag Queer

  • Queerio
  • yass queen slay
  • Characters: Faggattini
  • Faction: 100Homos
live with one...you will see how u sound too  :-\
:((((((((((((((((((

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
i lived with 3 and i still say that if u can get it free why pay 4 it ._.


i like some games so i buy them :)
i support the companies ;) cuz i want them to keep producing my favourite games.

Offline ☠EvilTouch☠

  • Retired Staff Member
  • Suns Wars Addict
  • DreamyTouch | we miss you papi♡
  • Characters: EvilTouch
  • Faction: Flower_Team
this is a private server lol
i mean specially Square Enix :) or NAMCO  :-\

Offline ƲԼƢƲƖƠƦƦƛ

  • WTF u try ?
Ikr.

I like this game, you think I donate? Ofc not.

LooooooooooL

Offline ᗗ ᗁ ᕨ ᖱ

  • Artifex
  • ascii's dog
  • Characters: Alchidemi

i like some games so i buy them :)
i support the companies ;) cuz i want them to keep producing my favourite games.
you're supporting them to destroy other humans who's addicted to the video games to destroy there social life :(

bad eviltouch  :police:
I don't care what you think about me, cause i don't think about you at all _!_