Epic Perfect World

nerf psy's weapon fashion

Offline Ahed

  • Artifex
  • Characters: Alchidemi
can psy have daggers as weapon fashion ???  :normal-13: :normal-46: :normal-46: :normal-46: :normal-46:

look. its very very sexy






Offline Fatigue

  • avatar
  • Glorious
  • You will never be this beautiful


Do et. All mystics are afraid of sins and will run the second they see daggers.

Offline Feone

  • avatar
  • Forum Veteran
Haha, that would look awesome. A psy just waving daggers at stuff & killing them.

Offline ☣EvilEye23☣

  • huh
  • hah
  • Characters: LightningI
yup I don't play psy but it would look awesome xD
LightningI—150 wizard
⚔     ⚔     ⚔
  1 x  -  c a n a d a 

Offline SlowPokie

  • avatar
  • Forever.
  • Legendz™.
It looks gr8 on ahed on rest it will suck
Ahed got swag and milk......

Offline Ahed

  • Artifex
  • Characters: Alchidemi
i think you still don't get the idea of why psy use sphere is okey keep dreaming another post with low iq
wtf
i just understood this part 'i think you still don't get the idea of why psy use sphere" sphere is our weapons o.o
..
wut you mean with ' is okey keep dreaming another post with low iq "  :normal-41:

Offline Mercy

  • Forum Veteran
I want bow fashion on my psy. I like sparkly things, the level 1 bow isn't doing it for me. :c

Offline Jyeezus

  • Member
Lol that would b sick!!! I think they should so consider doing this.
 Tideborn body <3 omg so hawt.

Offline Feone

  • avatar
  • Forum Veteran
I think it's a pitty that it doesnt make the dagger spin above their palm though, that would look so cool. (Imagine dual axes like that instead xD)

Offline ☣EvilEye23☣

  • huh
  • hah
  • Characters: LightningI
I think it's a pitty that it doesnt make the dagger spin above their palm though, that would look so cool. (Imagine dual axes like that instead xD)
omg.
LightningI—150 wizard
⚔     ⚔     ⚔
  1 x  -  c a n a d a 

Offline Aleх

  • Abuela 💕
  • Characters: Yang • Hysteri • Collapse
  • Faction: Artifex ★420★
LOL? daggs for psy ..:normal-2:


Ying♥

Offline Drive

  • Forum Veteran
Brilliant.
You can just wear the daggers,3 spark and auto attack people.
Panic AD. :-\ :-\
Inactive.
Signature by Rumi.

Offline Subzeroo

  • Gone
  • "With your heart so cold... Subzeroo.."
  • Characters: Subzeroo/Ryujap
  • Faction: Artifex
Welp, of all the post I've seen... I don't even know what to think of this one.

There's nobody better.

Offline Niani

  • avatar
  • O,..,O
I wonna wave with my pole axe :O

Offline Mentalista

  • avatar
  • Forum Veteran
  • Faction: Tyrants
can psy have daggers as weapon fashion ???  :normal-13: :normal-46: :normal-46: :normal-46: :normal-46:

look. its very very sexy





I disagree.


My damage log collection NEW