Epic Perfect World

EPW Update v50

Offline 💛💚❤Echo❤💚💛

  • Old Player
  • Characters: ♣StormBringer♣
  • Faction: HausStark
No update for me yet,why?;)
I mean game does not auto update

Offline Burdette

  • Administrator
  • Epic Perfect World
No update for me yet,why?;)
I mean game does not auto update
Try now

Offline Martylka

  • coming back like a boomerang
*Heroic Battle objective now is to kill the enemy crystal instead of digging chest. Attacking your own crystal will result in a ban, we are still working on a fix for being able to attack own crystal.
it means using aoe around your own cristal kills crystal too :D? Don't sound like ready to be implemented 

Offline _Epic_

  • avatar
  • Member
Wow, simply not giving ppl any free gifts anymore lol 8) 
Nothing for Christmas=just trying getting more $ via donation((to get that title via points)who still will try farm Stockings)) and trying motivate proxy voters not let fall serv down since its almost same % as 3rd one 

Offline ♦TwIFuuuNy♦

  • Forum Veteran
  • Characters: TwIFuuuNy
  • Faction: Faliu
Burdette and your year-end pranks :normal-20: :normal-20:

Offline Kyoshu

  • Member
  • Characters: Kyoshu, BearsyGod
  • Faction: Apollumi
Ty for the auto update :P

Offline AudieBabe

  • Member
  • Characters: Audie
ty for Christmas patch 

Offline Burdette

  • Administrator
  • Epic Perfect World
it means using aoe around your own cristal kills crystal too :D? Don't sound like ready to be implemented
Yep aoe will hit own crystal too. Team fixes can be added live, but everything else needs patch, so I decided to still add the crystal and I'll try to add the team fix as soon as possible

Offline Дsh

  • Forum Veteran
  • Characters: Bae
  • Faction: 0FkGiven
Time to use my 17182901 accounts for Xmas quests all again
ty for patch, also read my damn Skype msg!!!
I'm a furry uwu

Offline ᗷᗩᗷYᗪEᐯIᒪ

  • ɓαɓყ∂εѵเℓ
  • ♡ℓσvε∂ вү ғεω, нαтε∂ вү мσsт☿
  • Characters: 𝔵𝔅𝔞𝔟𝔶𝔇𝔢𝔳𝔦𝔩𝔵
  • Faction: Nσʂƚαʅɠια Lҽαԃҽɾ
Do we get the "take santa's gift" this year. the one that is chest that we can collect after a certain amount of time?
☿тнε ∂εvιℓ мα∂ε мε ∂σ ιт☿

Offline MrSkyRO

  • avatar
  • Beginner
Is it just me or the servers are down?

Offline Burdette

  • Administrator
  • Epic Perfect World
Do we get the "take santa's gift" this year. the one that is chest that we can collect after a certain amount of time?
Didn't add that

Offline turessi

  • Don't drake and drive
  • Characters: Slan
Time to use my 17182901 accounts for Xmas quests all again
ty for patch, also read my damn Skype msg!!!
stfu idiot he said need title noob

Offline ceαι

  • Forum Veteran
whats this Tai Chi Shore questline tho e.e


❁【в*тcнeѕ мad coѕ тнey тraѕн and тнey ғ*cĸιng ғo caѕн.】❁

Offline ᗷᗩᗷYᗪEᐯIᒪ

  • ɓαɓყ∂εѵเℓ
  • ♡ℓσvε∂ вү ғεω, нαтε∂ вү мσsт☿
  • Characters: 𝔵𝔅𝔞𝔟𝔶𝔇𝔢𝔳𝔦𝔩𝔵
  • Faction: Nσʂƚαʅɠια Lҽαԃҽɾ
Didn't add that
:'( ok now i can finally delete that quest from years ago xD
☿тнε ∂εvιℓ мα∂ε мε ∂σ ιт☿