Epic Perfect World

Fake GM or Real GM

Kindly Response

Offline Ethalithiel

  • D' Seeker who Seeks Food
  • Teach me how to one hit :P
  • Characters: Ethalithiel, Ethanialithiel(EvilTouch's Request)
  • Faction: Aftermath
LOL same pm here

Offline Flower

  • Retired Staff Member
  • Ivoreh was here first! Chocolate♥✿| Peterpekpek |Anshed! #BoobssignedbyDream
  • Faction: EPW_Team
It's fake, please do not let them fool you.
It's fake, please do not let them fool you.
Thanks for your response and other people... I will really pray for this game and server

Offline ✦Tea✦

  • GreatWall Defender
  • 1514 AG SB family
  • Characters: _Sunset
  • Faction: AxeメGroup
system is hack?? wtf cant still play for 3days already >:(
To know what is right and to choose to ignore is an act of a coward.

Offline 𝓟𝒆𝓻𝓼𝓲𝓪𝓷

  • Member
  • Characters: RlP / Str
WTF ? Fake GM Pms ?lol

Offline ✦Tea✦

  • GreatWall Defender
  • 1514 AG SB family
  • Characters: _Sunset
  • Faction: AxeメGroup
 :'( this look like what happened in other server. :'(
To know what is right and to choose to ignore is an act of a coward.

Offline Ethalithiel

  • D' Seeker who Seeks Food
  • Teach me how to one hit :P
  • Characters: Ethalithiel, Ethanialithiel(EvilTouch's Request)
  • Faction: Aftermath
LOL RUSKIS!

Offline LordStorm

  • Member
  • Characters: LordStorm
  • Faction: whats a faction?
see we are being hacked-_- not even the gms are safe
Fear The Reaper

Offline Haydz

  • uw0t?
  • Characters: Haydz/Expel
Kindly Response
lmfao         


Thanks Mari :*

Offline SkillSender

  • avatar
  • Moderated
gms handing out forum warnings like no tomorrow lmao
players have a right to talk on forums
if server isn't working right or an issue happens muting us doesn't really fix the issue lol
 

Offline Xia

  • ★TeamSner★
gms handing out forum warnings like no tomorrow lmao
players have a right to talk on forums
if server isn't working right or an issue happens muting us doesn't really fix the issue lol
The way you behave yourself around here isn't right either.
Try thinking twice before posting. It usually helps.
“Everything must be equal in your eyes, good and evil, beautiful and ugly, foolish and wise.”
- Michael Ende, The Neverending Story

Offline Demonaa 🔥

  • avatar
  • Moderated
  • Ohkai
  • Retired rofl .I.
  • Faction: Tyrants #1
Server will be fixed. Those are the examples of ppl with too much free time

Offline ZDiabloZ

  • Need find my things.
  • People talk big but fall even harder very disappointing.
  • Faction: UnifierS Director
Server will be fixed. Those are the examples of ppl with too much free time


so true some ppl got tooo much