Epic Perfect World

Subzeroo - Attempt Randomness (The struggle series)

Offline Subzeroo

  • Gone
  • "With your heart so cold... Subzeroo.."
  • Characters: Subzeroo/Ryujap
  • Faction: Artifex
Well, not the typical wr 1v1s. Did not know if I should record more of those or not, but meh I guess someday I will. Hello all, the noob is here again to post some stuff that I randomly recorded and such. Was kind of bored. It was a lot of fun to do these 1v1s too. (Fk you bigbo FOR MAKING ME SO FRUSTRATED, and maxime for making me look bad in video :() So here it is




keep it clean, 720 is your best friend for now. Enjoy the randomness that I tried to do. :(

P.S. Dawn, and Pedro. I will easy you soon.
Warning: 500000 sparks in the beginning. LOL
Last Edit: Sept 24, 2015, 12:15 am by Subzeroo

eternalagony23

Ryujap !? Top gun mage?
Nice one brother, good music  :-*

LOOK at pedrosnore big lucker ROFFLL

Zirkon

Nice Video Bro liked the sin part for a change
PedroSner make the biggest easy on you wtf ' - '

Offline PedroSner

  • #TeamSner
  • Disbanded Tyrants, Siege, Hangover, AG, AE, Cardinals, Heaven and made them RQ to a diff server
  • Characters: PedroSner/ Sner
  • Faction: Artifex Leader
Some nice 1vs1's man, enjoyed the video , but that ending  :normal-2: :normal-3:

Offline Ⓜ☯ⓃⓉⒾ

  • Old Player
WTB The Struggle Series PT 2. :-[
godo music eDate ! c: Awesome 1v1's top tier mg
LOOOOL get ez'd by sner
 :normal-2: :normal-2: :normal-2: :normal-2:

Offline Captain Kek

  • why are you so mad & ez?
  • dontMad baddie kid ur not good
  • Characters: xXxWreckinEasiesxXx
  • Faction: Shape, Seeya, RaiN!
new video: TRYHARDISM http://tiny.cc/tryhardism

xXxWreckinEasiesxXx Video Portal

http://tiny.cc/xXxWreckinEasiesxXx



signature by iMared AnGeY FaGeT l1l

Offline Subzeroo

  • Gone
  • "With your heart so cold... Subzeroo.."
  • Characters: Subzeroo/Ryujap
  • Faction: Artifex
Ryujap !? Top gun mage?
Nice one brother, good music  :-*

LOOK at pedrosnore big lucker ROFFLL
maybe one day, ty bro. PedroSner doing sner things.
Nice Video Bro liked the sin part for a change
PedroSner make the biggest easy on you wtf ' - '

Ty bro, sin was pretty fun. Damn you Pedro LOL.
Some nice 1vs1's man, enjoyed the video , but that ending  :normal-2: :normal-3:

ty bro, glad you enjoyed. 1v1 me noob, make me look bad in ending.
WTB The Struggle Series PT 2. :-[
godo music eDate ! c: Awesome 1v1's top tier mg
LOOOOL get ez'd by sner
 :normal-2: :normal-2: :normal-2: :normal-2:

waou want part 2 already? wtf. Ty <3, damn pedro going to get easied soon.
roflspark
yah no lmao.

Offline Periphery

  • Forum Veteran
  • Characters: Periphery
  • Faction: Artifex
Nice movie brother 10/10 on IMDB better than wolf of wall street can't wait for part 2 ^>^

Offline Jas

  • ♥B♥
  • ★Minden egy vicc★
Why am I not in this video? :'(
Nice songs!
Bread

Kasing

Damnnnn thought you were only annoying on bm ... Seems like not ahahah good work sir keep up the good worm

Offline Cynix

  • Who is Cynix?
  • Jealousy is just love and hate at the same time.
  • Faction: Salvation
Don Gordo is your master. 



Offline Subzeroo

  • Gone
  • "With your heart so cold... Subzeroo.."
  • Characters: Subzeroo/Ryujap
  • Faction: Artifex
Nice movie brother 10/10 on IMDB better than wolf of wall street can't wait for part 2 ^>^
LOL ty.
Why am I not in this video? :'(
Nice songs!

I forgot record that day :(. Ty.
Damnnnn thought you were only annoying on bm ... Seems like not ahahah good work sir keep up the good worm

heiro

damn know def camp only bad G LELOOOOOOOOOOO

Online Arashiwf

  • [Protected from EPW Ban]
  • HISSSSSSSSSS
  • Characters: Arashiwf, Areashi, RunUpOnPrimark, KarimsAPlatCuck
Awful video quality, next time record in full size, your video in 720p was very similar quality to 480p at best.