Epic Perfect World

Golden State Warriors 2015 Champions

Offline ßuster

  • Luffy
  • Tsukuyomi Sharingan
The ‪#‎Warriors‬ have won their first NBA Championship in 40 years after defeating the Cavs 105-97 in Game 6.

:police:
Last Edit: June 17, 2015, 03:34 am by ßuster

Offline Quit

  • Quited
Yea GSW won gratz ^-^

Offline ßuster

  • Luffy
  • Tsukuyomi Sharingan
Yea GSW won gratz ^-^
indeed first in 40 yrs  :police:

Offline Quit

  • Quited
indeed first in 40 yrs  :police:
Looks james was really disappointed in that game but they try to reach the scores but cant GSW got best players curry and thompson ehehe ^-^ but good game for both ^-^

Offline Ħǎᵯɨɖ ᴙ€ᵶⱥ

  • Forum Veteran
  • Characters: Arestatist

Offline ßuster

  • Luffy
  • Tsukuyomi Sharingan

??? ??? ??? ??? ???
It's basketball btw if you dont know what this is about  :police:

Offline /

  • Forum Veteran
It's basketball btw if you dont know what this is about  :police:
rly? i tought this  is football... i think everyknows atleast 1 team from basketball

Offline ßuster

  • Luffy
  • Tsukuyomi Sharingan
rly? i tought this  is football... i think everyknows atleast 1 team from basketball
Yeah 

Offline /

  • Forum Veteran
Yeah
no way man i tought it was rugby

Offline YouGotMe

  • HI <3
  • Believe me
  • Characters: CanadianBoy/HeyYouGotMe
  • Faction: Alamat
"I feel confident because I'm the best player in the world" Lebron

LOL best player but got rekt  :-\
THEY HATE US, CUZ THEY AINT US

Offline Twilight Sky

  • avatar
  • Unwavoring Soul
When it comes to the finales, Lebron fails hard because he basically carries the whole team, but he cannot close the game.

Anyway, grats to GSW.
Talaria - Demon Assassin::150

Offline Ruvik

  • avatar
  • Member
  • Just alot of inquisitive idiots
  • Characters: Ruvik
  • Faction: Family
1. lebron is the best player in the world but he cant do everything alone with no supporting cast....2 curry and thompson are far from the best players.....3 if the cavs had irving and love it would have been a 4-0 series maybe 4-1 at best with the cavs taking the championship....4 im kinda sure everyone who posted on this except person who started thread had to google shit to know what to post so gee gee

Offline Shay

  • Forum Veteran
  • Shhh... I'm hiding from negative people
Golden State wins !!  ( and yes I watched the finals  :P )