Epic Perfect World

Artifex: Clash With The Asians - SHINIGAMI

Offline SHINIGAMI

  • Pharmaceutical Scientist
  • May you live every day of your life.
  • Characters: Labs, Labradoodle
Was half asleep during this pk. I went to bed after the first hour as it was never ending. Went with a different theme this time :p Hope you guys like it, if not don't worry this was just a one time thing.


#AllaboutthatDriftlifenow

Online Aleх

  • Abuela 💕
  • Characters: Yang • Hysteri • Collapse
  • Faction: Artifex ★420★
Teach me how to do op intros pls  :'( :'( :'(


Ying♥

Offline Renegade

  • Forum Veteran
  • Sic Parvis Magna
  • Faction: Artifex
the ea that has squad lead looks like he's havin a seizure....he should get that shit checked out  :police:

Offline (っ◔◡◔)っ ♥ Panda

  • (● ̄(エ) ̄●)ゞテレテレ
  • Faction: ★TeamSner
i like how she sings "talk dirty to me" ....
was funish pk, lots of running lots of supporting
BUT DOESNT MEAN IT WASNT FUN
nice vid sir labs :3

Offline PedroSner

  • #TeamSner
  • Disbanded Tyrants, Siege, Hangover, AG, AE, Cardinals, Heaven and made them RQ to a diff server
  • Characters: PedroSner/ Sner
  • Faction: Artifex Leader
goodvideo + good pk. your intro is very very good man ... +1 for the original editing
asian time zones still the most challenging pk's ..

heiro

hahaha no way, not once did i ever imagine i would see a black and white  video  edit of epw, nice one fam!

Offline Ivan

  • Ibun
  • Faction: Ducks
Didn't ask me for music?  Shame on you  :sad: Looks pretty fun, I missed this one sadly  :'(
Nice music tho! Black and white, you wot m8?
www.ducks.shivtr.com   
And so castles made of sand fall in the sea, eventually...

Offline Dustin

  • Old Player
WOOOOOOOOOOOOOOOORLD STAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

Offline Atlantic

  • ★Artifex#1
lol

awesome video!

Offline Remorse

  • Post Farmer of the Year
  • Nah..
  • Characters: Nothing to see here
  • Faction: please disperse
Best PvP Ive ever join!!  ;)

Offline YouGotMe

  • HI <3
  • Believe me
  • Characters: CanadianBoy/HeyYouGotMe
  • Faction: Alamat
Nice Video. Asian PK is always the BEST PK EVER!
THEY HATE US, CUZ THEY AINT US

Offline Grab

  • Old Player
  • Characters: Praeludium / Pharisees
  • Faction: Warning
Good video labs

Offline SHINIGAMI

  • Pharmaceutical Scientist
  • May you live every day of your life.
  • Characters: Labs, Labradoodle
Cheers guys :) Thanks heaps.

#AllaboutthatDriftlifenow

Beatrice&#9829;

Nice vid and cool music xD the intro is cool  :rolleyes:

Offline Ħǎᵯɨɖ ᴙ€ᵶⱥ

  • Forum Veteran
  • Characters: Arestatist