Epic Perfect World

Stash slots!?!?

Offline Shirai

  • avatar
  • Member
  • *insert some bullshyt here*
  • Characters: im nob all
  • Faction: nob guild
I was wondering if we could get some more stash slots >:
Im veri bad player all so In my non r8 chars I just stash the same dragon gear and cards :CC
Then I stash pots also, and sometimes I gotta log the same chars 2 times -in total it's 4- because baddie slots are too few >;


So, any chance we will?
Pls GN remov pshy it are to strong im cant kill it
all time seal
they is always go wait vodo wen i spark and noob phys immunity
pls remov
pls

Offline Steroids

  • God of Noobs
  • Faction: Rawr
I was wondering if we could get some more stash slots >:
Im veri bad player all so In my non r8 chars I just stash the same dragon gear and cards :CC
Then I stash pots also, and sometimes I gotta log the same chars 2 times -in total it's 4- because baddie slots are too few >;


So, any chance we will?
+1 if possible plis.

Offline Serendipity

  • Forum Veteran
  • Inactive
  • Characters: Serendipity
  • Faction: Outcasts☆
+1 Would be useful if it was possible
J❤

Offline Harry

  • Forum Veteran
  • Faction: Outcasts☆
+1 if possible pluis.

Offline Cynix

  • Who is Cynix?
  • Jealousy is just love and hate at the same time.
  • Faction: Salvation
I would appreciate not having to multi log just to transfer stuff when my toons are on the same account ;(  Just like 4 more slots would be amazing.



Offline Shay

  • Forum Veteran
  • Shhh... I'm hiding from negative people
I would love more stash slots +1

Offline Nea

  • Game Master
  • M♥
  • Mana was here♥ hai hai
  • Characters: Nea
  • Faction: EPW_Team
I remember that some1 asked for this once, and if im right agatio said it's not possible or that there is not needed, how so ever, it hasn't been changed that time, idk now
anyway, i'd like this.

Offline Johnb823

  • avatar
  • Economist
  • Doom.
i could see how adding a few more slots could be beneficial to those needing to stash more than the available spaces, its not like anyone is asking for anything unreasonable here. maybe 4 or 5 more slots could work?

+1
If you can't do the time, don't do the crime.

scxclfbdnkgw

afaik it isn't possible but +1 anyway

Offline Ormin

  • Member
More slots on Account Stash would be very helpful for most of us.
I have 3 accounts, 4+4+3 toons on them.

As far as I can understand, it would require redesigning of database
followed by adaptation of all supporting subroutines, which is big undertake
and I don't think could be done in viable way without original PW developers.

I so hope I was wrong, but low chances this time. :(

Offline Drive

  • Forum Veteran
+1. If possible.
Inactive.
Signature by Rumi.

Offline Avoided

  • Maknae
  • We cry because we've been strong for too long.
  • Characters: Avoided
+1 if possible, it could of be really useful.


Avoided - Seeker Lvl 149

My Tumblr

Offline Mr. Rodriguez

  • Major in Bending
  • Byte my 8-bit metal as
Ancient proverb - don't put all your eggs in one basket.
So if you wanna play with one egg, you don't have to take all the other eggs out that are in risk of breakingwhile you play with your egg... dafuq?

Why not make lots of accounts like that guy over there who's got 40 accounts... but wonderin why he +1 though..


Reason 1 - too many items to transfer from one toon to another
If it's not an account-bound item, is it really a pain to run two clients?
I don't think you're computer can handle mass pk, tw, ares event if it can't even run two clients.

Reason 2 - too lazy to multi-client
Takes like 15 seconds oh I've wasted so much time now I only have 16 hours left to sleep.

Reason 3 - can't multi-client, QQ pentium II blue screen every try
Time to donate that to the museum

Araqiel

Ancient proverb - don't put all your eggs in one basket.
So if you wanna play with one egg, you don't have to take all the other eggs out that are in risk of breakingwhile you play with your egg... dafuq?

Why not make lots of accounts like that guy over there who's got 40 accounts... but wonderin why he +1 though..


Reason 1 - too many items to transfer from one toon to another
If it's not an account-bound item, is it really a pain to run two clients?
I don't think you're computer can handle mass pk, tw, ares event if it can't even run two clients.

Reason 2 - too lazy to multi-client
Takes like 15 seconds oh I've wasted so much time now I only have 16 hours left to sleep.

Reason 3 - can't multi-client, QQ pentium II blue screen every try
Time to donate that to the museum

u very smart person, run me 10+ tm robes plz