Epic Perfect World

Keep your name SAFE

Offline TRafalgar

  • avatar
  • Noob
  • I am not a Pro, I am not good
  • Characters: TRafalgar/DoubleOseven
Hi i just want to share for all .. its only for char that has name contains small letter l .

like my main is TRafalgar so i male new alts and same name of my main character ( TRafaIgar) i change small letter to   
capital I heres the image below ..


my main name !



this is my alt that i made with fake name


so im sure that my name is safe cant copy to use for scam , hacking or spamming :)) i hope you make your own for your safety ...

Offline TRafalgar

  • avatar
  • Noob
  • I am not a Pro, I am not good
  • Characters: TRafalgar/DoubleOseven

Hi i just want to share for all .. its only for char that has name contains small letter l .

like my main is TRafalgar so i male new alts and same name of my main character ( TRafaIgar) i change small letter to   
capital I here's the image below ..



this is my main name



this is my alt that i made with fake name


so im sure that my name is safe cant copy to use for scam , hacking or spamming :)) i hope you make your own for your safety ...
[/quote]

Offline TRafalgar

  • avatar
  • Noob
  • I am not a Pro, I am not good
  • Characters: TRafalgar/DoubleOseven
sorry double post

Offline Renegade

  • Forum Veteran
  • Sic Parvis Magna
  • Faction: Artifex
wtf 1k event gold

Offline Kewee

  • avatar
  • Old Player
  • It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?”
  • Faction: GoodGame
You must be really rich '-'...

Offline Bre.

  • lelo.
  • Characters: Strategist
I think you're more trying to brag with your inventory, than actually point at keeping your name safe.

[16:47:01] Bre: this creeps me out.
[16:47:32] Zilara: Lmfaoo

Offline ϟ

  • Support Member
  • Characters: Lunatic | Autumn
I think you're more trying to brag with your inventory, than actually point at keeping your name safe.
LOL. But aw it worked. :( Now I feel super poor.

But on topic, this is a good suggestion. I've seen people make characters with similar names to others for hacking. Be careful guys. ^^

RulesGuidesHelpdeskVoteArt
LOL. But aw it worked. :( Now I feel super poor.

But on topic, this is a good suggestion. I've seen people make characters with similar names to others for hacking. Be careful guys. ^^


Your signature just made me choke on my drink, qq.

Offline ϟ

  • Support Member
  • Characters: Lunatic | Autumn
Your signature just made me choke on my drink, qq.
XD I'm sorryyyyyy  :normal-9:. lol.

RulesGuidesHelpdeskVoteArt

Offline TRafalgar

  • avatar
  • Noob
  • I am not a Pro, I am not good
  • Characters: TRafalgar/DoubleOseven
I think you're more trying to brag with your inventory, than actually point at keeping your name safe.

lol now i forgot that -_- sorry !! but that my real point is about the name of char to avoid copying :))

Offline 🌙

  • sux
  • not doing commissions pls do not ask
protect yourself from scammers by showing that you have all the items you'll ever need in your bag therefore noone can beg for anything pretending to be you

Offline Lena

  • (:
  • Semi-Inactive
  • Characters: Wish | Trick
  • Faction: Tyrants
protect yourself from scammers by showing that you have all the items you'll ever need in your bag therefore noone can beg for anything pretending to be you

+1  :normal-2:

Offline HolaAmigos:)

  • avatar
  • Old Player
  • ARE YOU MAD CUZ YOU ARAB ? AND VIRGIN ?
  • Characters: Arabs=Bad
  • Faction: Arabs=Bad

Offline iPopSun

  • avatar
  • Aw.
  • Ty.
im Slayed W0w .

Bow Down Bishs.

Offline Darunia ஜ

  • ...Because it is.
  • Censorship is the bane of creativity.
  • Characters: An ungodly amount
  • Faction: Tragic
I can use one of those cube necks for my mystic, kthx.

Stay Classy.
Mikau - 150 Sage Archer (unofficially retired)
Darunia - 150 Demon Cleric (unoffical new main)
Catfish - 150 Sage Psy (main PK gal)
Phalanx - 150 Demon BM (because impulsive)