Epic Perfect World

Whats up with all dis lag?

Offline Dragon

  • avatar
  • Member
  • 150 Demon Sin Aps Looking for mentor plox!
idk why but literally all day ive had 1-2k lag whenever i enter combat...Is this like just a retarded problem with my connection and location in relation 2 the server host, or something else. (Note not me cuz im no only one, and my internet connection/speed is working completely fine with everything else :3)
When in doubt spark it out.
Risk it for the biscuit.
Too balls deep in bum rushing half the time to make it out alive

Offline Harry

  • Forum Veteran
  • Faction: Outcasts☆
Mine's been relatively normal, however I have had some spikes recently.

Offline Dendoora☆

  • Another artist
  • Characters: Dendoora
O.o I havent had any lag problems until now 0.o

Offline KingCobra

  • quited/inactive.
GM FIX LEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Offline Tanadon

  • avatar
  • Member
Yeah right as x2 started I have had issues with the lag..

EricaMurcas

I, too, had erratic spikes throughout the day and a few times where  EPW just went poof, it wasn't even on my bar, this happened two times, about 10 minutes between the two incidents. At any rate, I'm sure it will get fixed and then you can go back to slaughtering with great gusto!

Offline Rin

  • Forum Veteran
  • Characters: Emery | Cait
Same, 2k ping in combat with 17k spikes
Thought it was my own net at first, but no

Offline Nea

  • Game Master
  • M♥
  • Mana was here♥ hai hai
  • Characters: Nea
  • Faction: EPW_Team
I have good internet but still getting 400-700ms as average in combat..so ye,it's laggy. But there are times when i have 200ms,but my fps it's always under 15 cause baddie processor.
No lag at all 80-200 ping usually

Offline 🌙

  • sux
  • not doing commissions pls do not ask
Last Edit: Feb 09, 2015, 03:23 pm by ♪

Offline Rin

  • Forum Veteran
  • Characters: Emery | Cait
Idk if it's only in combat, but that's the only moment I notice it :normal-13:

Offline Shay

  • Forum Veteran
  • Shhh... I'm hiding from negative people
I have lag spikes randomly, and epw just closes at least once a day...
Has nothing to do with 2x, happens when it's not on, so let's not blame that. :P

bvanharjr

Haven't had lag spikes at all.

Network crashes aren't counted at all. o:
Not in combat nor outside. Hmm.

Offline Angel

  • avatar
  • CoffeeFANCLUBB <3
  • 私は天使です - Watashi wa tenshi desu~!
Well on the original PWI, and my old internet connection from years and years back, I had a regular 7k ping, and at times, up to 20k or 30k ping. On this server though, it SAYS that the ping is average about 700 but it feels like I'm on 25k ping...

Offline Ace

  • Member
  • Stop bothering me.
  • Characters: Ace
  • Faction: Regicide Leader
Had a couple spikes now and then. Nothing major, when the new patch is released it'll probably stop.