Epic Perfect World

Christmas

Offline Kewee

  • avatar
  • Old Player
  • It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?”
  • Faction: GoodGame
Sooo, I saw this when I went to go vote.

Important!
- Christmas Patch coming on Monday with a lot fancy stuff!

*pulls out wallet* Please amg.  :normal-12:

Offline VookieCookie

  • Forum Veteran
 :tiger-5: Worms level patch

Offline Kewee

  • avatar
  • Old Player
  • It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?”
  • Faction: GoodGame
:tiger-5: Worms level patch
y u bully me. much cyber bully :[

I hope you release like..
Candy cane weapon skins.

Offline VookieCookie

  • Forum Veteran
I was scared to open this again cuz u might have posted spider gif

idk why I just gave you idea

AND YES RESKINS T SHIRTS FLYERS MOUNTS EVERYTHING PLEASE

AND 2X
 :tiger-12:

Offline Aarkshan

  • avatar
  • Member
Sooo, I saw this when I went to go vote.

Important!
- Christmas Patch coming on Monday with a lot fancy stuff!

*pulls out wallet* Please amg.  :normal-12:
*Steals Wallet*

Offline Kewee

  • avatar
  • Old Player
  • It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?”
  • Faction: GoodGame
I was scared to open this again cuz u might have posted spider gif

idk why I just gave you idea

AND YES RESKINS T SHIRTS FLYERS MOUNTS EVERYTHING PLEASE

AND 2X
 :tiger-12:
AND YES RESKINS T SHIRTS FLYERS MOUNTS EVERYTHING PLEASE

AND 2X
 :tiger-12:

AND 2X
 :tiger-12:
AND 2X

I don't care if "PK WILL DIE DON"T PUT x2 ON" I want my puzzle omg.  :normal-14:

Offline ☣EvilEye23☣

  • huh
  • hah
  • Characters: LightningI
I was scared to open this again cuz u might have posted spider gif

idk why I just gave you idea

AND YES RESKINS T SHIRTS FLYERS MOUNTS EVERYTHING PLEASE

AND 2X
 :tiger-12:
SPIDER SHAPED CHRISTMAS COLOURED PETS PLZ


BUT OMFG
CHRISTMAS PATCH ommg yes plz E.e
LightningI—150 wizard
⚔     ⚔     ⚔
  1 x  -  c a n a d a 

Offline Kewee

  • avatar
  • Old Player
  • It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?”
  • Faction: GoodGame
SPIDER SHAPED CHRISTMAS COLOURED PETS PLZ


BUT OMFG
CHRISTMAS PATCH YAY
MAYBE I'L ACTUALLY LOG ON >>
vookie is going to kill you oh my god, he whispered me in game telling me I better not post a spider.

Offline VookieCookie

  • Forum Veteran
Whats your ingame name enjoy your last happy moments outside sz

k i got it now from your siggy

Offline ☣EvilEye23☣

  • huh
  • hah
  • Characters: LightningI
vookie is going to kill you oh my god, he whispered me in game telling me I better not post a spider.
He can try huehuehue.
I'm always blue named since I'm a fail pker anyways. Hue.
Whats your ingame name enjoy your last happy moments outside sz

k i got it now from your siggy
if your talking about me I'm practically never white named or in pk mode soo hurrhurrhurrr...
I'l add a candy cane to make it prettier kk
santa hat also just 4u


but srsly
there's a christmas patch? o.o at least its coming out around that time?
Last Edit: Dec 23, 2013, 02:45 am by EvilEye23 。◕`ヮ´◕。
LightningI—150 wizard
⚔     ⚔     ⚔
  1 x  -  c a n a d a 

Offline Odna

  • avatar
  • Jack of all trades
  • Master of none
  • Faction: >Artifex<
awwwwww, now they gon nerf
hell yea

Offline Rinadiel

  • Forum Veteran
  • Faction: HellRazor
He can try huehuehue.
I'm always blue named since I'm a fail pker anyways. Hue.if your talking about me I'm practically never white named or in pk mode soo hurrhurrhurrr...
I'l add a candy cane to make it prettier kk
santa hat also just 4u


but srsly
there's a christmas patch? o.o at least its coming out around that time?
LOL I love u.

Curious on what those xmas goodies are gonna be..

edit: wasn't the vote reward 85 silver? o.o

Offline Kewee

  • avatar
  • Old Player
  • It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?”
  • Faction: GoodGame
It's apparently supposed to be coming out tomorrow and I'm so excited  :normal-13: Extremely curious on what they'll be.

Offline RainsWolf

  • My Little Boo
  • There are scars that make us who we are. But without them, we don't exist.
  • Characters: Ravenshield RainsWolf
  • Faction: GotMilk
LOL I love u.

Curious on what those xmas goodies are gonna be..

edit: wasn't the vote reward 85 silver? o.o


ya i just noticed its 90 silver now 
I cant wait to see what they bring out for the patch

Offline Bre.

  • lelo.
  • Characters: Strategist
He can try huehuehue.
I'm always blue named since I'm a fail pker anyways. Hue.if your talking about me I'm practically never white named or in pk mode soo hurrhurrhurrr...
I'l add a candy cane to make it prettier kk
santa hat also just 4u


but srsly
there's a christmas patch? o.o at least its coming out around that time?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

[16:47:01] Bre: this creeps me out.
[16:47:32] Zilara: Lmfaoo