Epic Perfect World

A Reward🎁

Offline Malak

  • فالقلب ينبض حين يراك
  • Characters: Alpanu
Just a thought if we can get a reward each hour we spend online ?! Like 10 st or 30 ecs per hour .. Wont harm anyone ..

OT: rewards should be for 5hours only 

Happy Ramdan lul

Offline Dendoora☆

  • Old Player
-1


Lots of people would log in just for that and never log out again
People afk a lot already and this would make it worse

Offline Kaito ⚡

  • Gray Jedi
  • Characters: Kaito
  • Faction: Still deciding.
I see where you going with this and although it might sound nice it would fill the server with hundreds of afk alts, producing more lag. And if people are already complaining that our market is drowning (or is already dead), imagine if we get even more free ECs and stuff.

I'm sure there are some more upsides and downsides, but my vote is still -1.

Offline Ulquiorra

  • Espada No.4
  • Characters: Hypnotical
  • Faction: Outcasts
-1


Lots of people would log in just for that and never log out again
People afk a lot already and this would make it worse
You can do it too ,so you just should put +1 cus its better for all of us ,

Offline Malak

  • فالقلب ينبض حين يراك
  • Characters: Alpanu
Yes i suggested that cuz im. Lazy to farm 

Happy Ramdan lul

Offline Ulquiorra

  • Espada No.4
  • Characters: Hypnotical
  • Faction: Outcasts

Offline Dendoora☆

  • Old Player
You can do it too ,so you just should put +1 cus its better for all of us ,
I already AFK a lot, no need to leave my PC on overnight just for some rewards.
The AFKing people would increase which would add onto server lag.
People already are complaining about lag, don't make it worse.

kitty stew

if this reward idea was nude players popping out of cakes id be OK with this but it's not

-1

Lilly_Satou

EXTREMELY ABUSE-ABLE. -1

Offline Σѕкιмo

  • Sweet ♥
wtf -1. Stop being lazy.

Offline Lexmau

  • Forum Veteran
Work nike se all do yo get sufre done

Offline Malak

  • فالقلب ينبض حين يراك
  • Characters: Alpanu
i like being lazy wth ?

Happy Ramdan lul

Offline Lexmau

  • Forum Veteran
i like being lazy wth ?
Suck to be you many of us are and we don't come with this no sense ideas

Offline Malak

  • فالقلب ينبض حين يراك
  • Characters: Alpanu
Suck to be you many of us are and we don't come with this no sense ideas
Well its not a no sense ideas , ive seen that in many other servers , also another games or else they wouldnt afford such a "stupid idea" as u think 
And for those who complain abt server lag , what i meant is , ppl wouldnt get the reward if they werent actually on pc to receive it , idk if gotta click on sth or w,e unlike others being afk ! Got it? 
Also its not an "Abusive shit" at all !! If u goin to call it so please just take a look of how ppl abuse events like ares , ( do nth but just log 10000000 alt , and put em in instance and done , they dont even use microns to help with killing the boss ) 
OT: im not asking for a great reward its nth btw , cant consider it with a big thing , cuz ppl who has work or w,e school/uni and they dun have much time to farm either ecs or st , at least they could get sth in their weekends when they r on 

Happy Ramdan lul

Offline zVladi

  • Old but noob
  • Characters: zVladi,GodKamui,Vladi_,Gilgamesh__
  • Faction: Seducers
Im lazy also, but my vote is -1