Epic Perfect World

Tyrants - Easy 1v5

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants/Siege
 


easy pk guys ty was really fun.
Last Edit: Sept 13, 2016, 12:39 am by FMP
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Online Erelim

  • Alicia♥
  • Characters: Zeus | Deav | Ezio
                             werawerwrewr
i agree        

Update: good video, put chat cover faster next time!
Last Edit: Sept 13, 2016, 03:42 pm by Erelim☆
If you don't master your anger, your anger will master you.

Offline ⋆°🌹 𝔑𝔦𝔞 🌹⋆°

  • ♥ мιℓαи'ѕ ♥
  • ι ℓσνє αя¢ну
  • Characters: иiα/cσσkiє
  • Faction: тyяαитѕ gσ∂∂єѕѕ єp
noice dad XD GG
♦♢ 𝓜𝓲𝓵𝓪𝓷 𝓘𝓼 𝓜𝔂 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷  ♦♢
❈𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝓨𝓸𝓾 𝓢𝓲𝓼 𝓕𝓸𝓻 𝓣𝓱𝓮 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓐𝓻𝓽 𝓘𝓵𝔂𝓼𝓶 ❈
♥ 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂'𝓼 ♥
♦♢ 𝓹.𝓼. - 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂 𝓐𝓚𝓐 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷 𝓦𝓪𝓼 𝓗𝓮𝓻𝓮 ♦♢

Offline Ana

  • ✦Tyrants✧Siege✦
  • #TeamMixy
Garbage mage  :police:
Easy pk though!

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants/Siege
Garbage mage  :police:
Easy pk though!
garbage ep 
indeed it was tho!
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline ⋆°🌹 𝔑𝔦𝔞 🌹⋆°

  • ♥ мιℓαи'ѕ ♥
  • ι ℓσνє αя¢ну
  • Characters: иiα/cσσkiє
  • Faction: тyяαитѕ gσ∂∂єѕѕ єp
best mg
father op
♦♢ 𝓜𝓲𝓵𝓪𝓷 𝓘𝓼 𝓜𝔂 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷  ♦♢
❈𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝓨𝓸𝓾 𝓢𝓲𝓼 𝓕𝓸𝓻 𝓣𝓱𝓮 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓐𝓻𝓽 𝓘𝓵𝔂𝓼𝓶 ❈
♥ 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂'𝓼 ♥
♦♢ 𝓹.𝓼. - 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂 𝓐𝓚𝓐 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷 𝓦𝓪𝓼 𝓗𝓮𝓻𝓮 ♦♢

Offline frosch

  • Fro mo sama
  • Characters: frosch the QT ONE
  • Faction: Tyrants
OMG OMAR WHY UR INI SO UGLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY,FCKING STUPID
Art by Leonora <3

Offline 🐉 Archy🐉

  • ❤ѕнαηια'ѕ❤
  • ι ℓσνє ηια
  • Characters: αя¢ну
  • Faction: туяαηтѕ gσ∂ єα
ur garbage was nice 
♦♢ 𝒮𝒽𝒶𝓃𝒾𝒶 𝑀𝓎 𝒬𝓊𝑒𝑒𝓃 ♦♢
♥ 𝓣𝔂𝓻𝓪𝓷𝓽𝓼 ♥

Offline Ana

  • ✦Tyrants✧Siege✦
  • #TeamMixy
legend ep
indeed it was tho!
Fixed for you bro  :police:

Offline frosch

  • Fro mo sama
  • Characters: frosch the QT ONE
  • Faction: Tyrants
Best part of the Mass PK was when the penguins appear, we laughed a lot lmao <3
Art by Leonora <3

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants/Siege
Best part of the Mass PK was when the penguins appear, we laughed a lot lmao <3
:normal-19: and u call me stupid. 
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline zSentinel

  • avatar
  • Moderated
  • Best noob
  • Best Flyhacker
  • Characters: zSentinel
  • Faction: Siege
My ex wife is so noob >_<
Cha❤️❤️❤️

Offline Reaper

  • Forum Veteran
  • Faction: Tyrants#1 |Siege God
easy pk no challenge didnt die

No one wants to join Angeldawn LOL


LATEST VIDEO FROM YA BOY

Offline frosch

  • Fro mo sama
  • Characters: frosch the QT ONE
  • Faction: Tyrants
:normal-19: and u call me stupid.
u always stupid omar, but i still loving u <3 .
Art by Leonora <3

Offline ℬʋttɦҿαɗ

  • Hang☆Over
  • Characters: Butthead
Right time to say all mad lol some monkeys in apo so mad that they need to copy me
Btw my squad carried. Looks like alamat ppl harder than arti and worms ppl combined