Epic Perfect World

Cliff diving in eu pk

Offline Ullr

  • A♥
  • Faction: Glorious
Small squad went to have some fun as well.
Another pov then tyrants and apo.
Enjoy

Offline Dendoora☆

  • Old Player
This was some fun pk. Good video

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants
i watched first 5minutes you barely killed anything but that's probably because you lacked DDs in pt, next time try to fill the squad it'll be more fun, music was good  :normal-25:

dude are you Kalivan ?
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline Ullr

  • A♥
  • Faction: Glorious
i watched first 5minutes you barely killed anything but that's probably because you lacked DDs in pt, next time try to fill the squad it'll be more fun, music was good  :normal-25:
asia sleep, people that were on pedja steal from me normal-13 but you die on the end

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants
asia sleep, people that were on pedja steal from me normal-13 but you die on the end
:normal-12: :normal-12: :normal-12: :normal-12: :normal-12: :normal-12: :normal-12: :normal-12: :normal-12: but yeah i died alot to backstabbers y.day
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline PillowTalkinDav

  • Forum Veteran
  • Disbanded T69, Warning, Artifex, Axegroup, Ducks, Apolumi, Tonika, Dream, Agatio and EvilTouch
  • Characters: Chill
  • Faction: Shimada Clan Master
tbh more fun to watch this than apo/tyrant videos - cc + aoe bomb is boring to watch

Offline Skazy

  • Mr. Big Ego
  • Characters: Itachi
  • Faction: ★420★
as a very experienced backstabber i must suggest u not to aim for party leaders with very little DDs, positioning was very well
sorry for that one death we gave u  ;D

Offline Tyroth is shady

  • avatar
  • Moderated
  • The Notorious
  • Characters: retired
  • Faction: Retired
LFMAOOOO '' archer gameplay '' hits 5 skills and aps nice gameplay i geus i gonna make a video aswell and where's my 1v1 bet ??? or u dont got gameplay for that ? 

good video kiss kiss lmao
Retired

Offline Ullr

  • A♥
  • Faction: Glorious
LFMAOOOO '' archer gameplay '' hits 5 skills and aps nice gameplay i geus i gonna make a video aswell and where's my 1v1 bet ??? or u dont got gameplay for that ?

good video kiss kiss lmao
Do you expect me to spam skills in int gear/int wep?
You're more retarded then I thought.
Get off my thread and go suck your guild for attention.
Especially when you don't enter server mass yourself.

Offline Tyroth is shady

  • avatar
  • Moderated
  • The Notorious
  • Characters: retired
  • Faction: Retired
Do you expect me to spam skills in int gear/int wep?
You're more retarded then I thought.
Get off my thread and go suck your guild for attention.
Especially when you don't enter server mass yourself.
ahahaha nice gameplay i bet it is hard , isn't it ? lmfao keep talking instead of 1v1ing brainless unwashed hagrid ahaha , talks about mass whne it cant 1v1 , cute.
so do you gonna bet game 1v1? or are you gonna QQ about ( i 1v1 range classes only ) lmfao 
Retired

Offline BriEsT

  • Don
 Nice video dude for once I watched full video keep em coming ! And dont mind retards like that waste of gear wr lol just ignore him .

Offline Ullr

  • A♥
  • Faction: Glorious

Offline SUPERTRAPPE

  • Old Player
  • Characters: xdX
  • Faction: XD
nice video shit music tho

Offline Damage

  • миг
  • Characters: ∞
  • Faction: Xpendable Apollumi
Ayy very cool video Wes! Nice one

Offline SuckMyAppIes

  • Boy bye.
  • huehuehue
  • Characters: SuckMyApples
  • Faction: 0FkGiven
Uh wow :o The video was awesome tbh , Ioved the music since the beginning, good one  :normal-3: