Epic Perfect World

EpicPW Apollumi Pk 23/08/2016

Offline New Kid

  • avatar
  • Forum Veteran


if you gonna send 6 wr's and wb to us we will be more than glad to crush kill and destroy them over and over again.


Offline PedroSner

  • #TeamSner
  • Characters: PedroSner/ Sner
  • Faction: Artifex Leader
20+ eps and lose so bad lmao they are just not good ...
good video noki

Offline New Kid

  • avatar
  • Forum Veteran
very use they need some yoga

Offline Xahila

  • Apollumi Condottiere
  • Characters: Xahila,imtoogood,yueln
  • Faction: Apollumi
absolutely destroyed LOL.. 
nice video noki ma man, enjoyed it 

Offline New Kid

  • avatar
  • Forum Veteran
absolutely destroyed LOL..
nice video noki ma man, enjoyed it
ty brother they got easy so bad

Offline Subzeroo

  • Forum Veteran
  • "With your heart so cold... Subzeroo.."
  • Faction: Apollumi
Good pk. I got tilted....

Offline Subzeroo

  • Forum Veteran
  • "With your heart so cold... Subzeroo.."
  • Faction: Apollumi

Offline Elekent

  • Jasmine ♥
dont get these tyrants
backstab tyrant > lose = unofficial alliance
backstab apo  > still lose = same result

good music, remember killing you a lot

Offline Cynix

  • Who is Cynix?
  • Jealousy is just love and hate at the same time.
  • Faction: Salvation
How did they lose with so many.. lmao

Offline Chronicle

  • Forum Veteran
  • inactive
dont get these tyrants
backstab tyrant > lose = unofficial alliance
backstab apo  > still lose = same result

good music, remember killing you a lot
I'm staying in one spot for literally 5 seconds and my whole pt is like dude this is all warning.
Last Edit: Aug 24, 2016, 06:41 pm by ☠EvilTouch☠

Offline Yuri

  • Forever Making Maddies
  • Characters: Akemi, Yuri
  • Faction: Apollumi
Enjoyed the first music

Good pk was fun.

Offline Subzeroo

  • Forum Veteran
  • "With your heart so cold... Subzeroo.."
  • Faction: Apollumi
dont get these tyrants
backstab tyrant > lose = unofficial alliance
backstab apo  > still lose = same result

good music, remember killing you a lot
You all had me raging on discord a bit tbh. MMMMMMMM!!!!!!

Offline New Kid

  • avatar
  • Forum Veteran
tyrants is bad guys es okey

Offline C

  • Inactive.
  • Characters: Candy | Plush
Good video, shit PK and FPS