Epic Perfect World

ArchEnemy PK Ducks Ducks Ducks

Offline Viking

  • Forum Veteran
  • Characters: Viking
  • Faction: HangOver
Well like usually our pk's they start from little as we were doing small pk against Ruthless (welcome back btw always a pleasure to have you around) at their afk spot. Then oddly, god knows how but we started hearing those quacking sounds from the distance and for sure it was Ducks on their way. I am in fact very confident they came there to pk vs Ruthless but ended up pking against us. Well it was a lot of fun, thank you for providing us such priviledge to pk against a faction like Ducks.

Thank you Mord for awesome recording and I complement you on your music choice especially the one in the very end, fits like a glove :D

Offline Schoko-Drink

  • Drink
  • Drink
  • Characters: DrinkFrSchoko
  • Faction: Jumper
thought ArchEnemy pk's only on forums keklmaofel
nice deaths there Tyroth :-* kissy kissy hunny bunny :-*
Drink my drinky drink.

Offline Tyroth

  • Flamish Lion
  • You ain't much if u ain't dutch / Slayer of Ruthless, Metal, Frosty, AngelDawn,
  • Characters: Tyroth
  • Faction: Hang☆Over
Ty for posting and yea hate target went hard qq

Offline bodydrop

  • avatar
  • Member
That feel when your video quality and editing is better than 98% of Apos videos. I swear it's like they just record and stack it together like "HEY GUYS LOOK WHAT I DID" trash tier videos lmao. Nice video dude.

Offline ßuster

  • Luffy
  • Tsukuyomi Sharingan

Offline 🅼🅸🅻🅺🆈

  • Rat catcher
  • Disbander of Tyrants, Disbander of Siege, Disbander of Triade, Disbander of Conflate
  • Characters: Filthy
  • Faction: Artiflex
Disclaimer: No Ducks were harmed in the making of this video. :pig-43:

Offline Geo

  • Member
  • ~~~~
“I think nature's imagination Is so much greater than man's, she's never going to let us relax”
― Richard Feynman

Offline Jadun

  • Ksiezniczka ღ
looked like fun pk !  :normal-42:


The light says hi, and that you're safe with us

Offline Auspless

  • avatar
  • Member
Why is your face so broken?7

Offline Tyroth

  • Flamish Lion
  • You ain't much if u ain't dutch / Slayer of Ruthless, Metal, Frosty, AngelDawn,
  • Characters: Tyroth
  • Faction: Hang☆Over
Haha ty for those awesome comments xD

Offline 𝐿𝒾𝓁𝒶𝒸

  • 𝓙𝓮𝓶
  • HeavyDirtySoul
  • Characters: Decode
  • Faction: Ducks

Many h8 target
Such pk
Wow


Siggy by ӇƛƁƖƬƧ🐾



☀ Don't Threaten Me With A Good Time ☀

Offline ▽Astrid

  • Old Player
  • Characters: Astrid
  • Faction: Artifex

Offline Naruto

  • Ashen One
  • Characters: NarutoKyuubi
  • Faction: Artifex

Offline Jessa

  • Bre ❤
  • Too uguu for youguu (⇀‸↼‶)


  Sig by queen artista Tea 

Offline Tyroth

  • Flamish Lion
  • You ain't much if u ain't dutch / Slayer of Ruthless, Metal, Frosty, AngelDawn,
  • Characters: Tyroth
  • Faction: Hang☆Over
So i see some Mad ducks well i got an answer on your pics i am a bm whitout EP or barb im meant tot cc not kill the part of no skill i am the one asking for 1v1 i dont ran away ( paulo  ;) )
Wanna see my skill then show up and your eggs to the 1v1 till that time stfu
Last Edit: May 26, 2016, 05:01 pm by Tyroth