Epic Perfect World

X2!

Offline Pierre

  • Pierre
  • Characters: MonkeyDluffy
  • Faction: N/A
X2 please! 😅😅😅
Game is hard

Offline Artiom

  • Entelechy
  • Characters: Fobas I Hasret
  • Faction: Tyrants I Artifex
Yeah dude lacking abbas and no motivation to farm
Last Edit: May 25, 2016, 01:37 pm by Artiom

Offline Nea

  • Game Master
  • M♥
  • Flowered profile hi
  • Characters: Nea EA Camp
-1 exams timenow better in summer! (July) =)))
Helpdesk         GameGuides             Rules             UserPanel

Offline ★HellTrain★

  • ☆God forgives, i don't☆
  • Characters: HellTrain
  • Faction: Legacy/☆Outcasts
-1 exams timenow better in summer! (July) =)))


Agreed  :police:

Offline Swink

  • Forum Veteran
  • aimbot calvin
  • Characters: Swink
-1 exams timenow better in summer! (July) =)))
 

              
Latest Vid


Offline Mercenary

  • Forum Veteran
  • Faction: Tyrants
ye football n wrestling practice in the summer do it now
these hoes aint shit

Offline Aleх

  • avatar
  • Forum Veteran
  • Retired
  • Characters: ColIapse•Indignation•Hysteri
  • Faction: Artifex
-1 exams timenow better in summer! (July) =)))
Agreed or at end of August.

Offline ⋆°🌹 𝔑𝔦𝔞 🌹⋆°

  • ♥ мιℓαи'ѕ ♥
  • ι ℓσνє αя¢ну
  • Characters: иiα/cσσkiє
  • Faction: тyяαитѕ gσ∂∂єѕѕ єp
-1 exams timenow better in summer! (July) =)))
         
♦♢ 𝓜𝓲𝓵𝓪𝓷 𝓘𝓼 𝓜𝔂 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷  ♦♢
❈𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝓨𝓸𝓾 𝓢𝓲𝓼 𝓕𝓸𝓻 𝓣𝓱𝓮 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓐𝓻𝓽 𝓘𝓵𝔂𝓼𝓶 ❈
♥ 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂'𝓼 ♥
♦♢ 𝓹.𝓼. - 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂 𝓐𝓚𝓐 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷 𝓦𝓪𝓼 𝓗𝓮𝓻𝓮 ♦♢

Offline Praelium

  • Perfectionist
  • 最好的
  • Characters: Praelium | Deify
  • Faction: Faction of the Gods
Beginning on June pls GM I broke need farm and like Arti said, no motivation. ):

Offline ahmedddd

  • Member
  • Characters: Extinct
  • Faction: Siege
x2 so that pinoy price of warsong would stop  ;D
The end of June would be perfect for x2 :)

Offline ܣᏁᎧᏉܣ

  • The Author
  • They are not strong, you are just too weak...
  • Characters: Fadlazzz
  • Faction: Moist
I think 2x will just increase the prices. (economy thing, but RL and game are different)

Well, +1 on 2x, but add them on weekends, plss.  :normal-44:
Put x2 on after exams and stuff, people will have endless time to log 20 alts and do PVE. 

Offline 𝓒𝓪𝓼𝓼𝓲𝒆

  • 「♔」
  • inactive.
  • Characters: 「Kitten + Unicorn 5ever ❥」
...I honestly thought this was gonna be about the X-2 movie for some reason idk bye.  :-[
Kitten. Princess. Sassy. Darling. Crybaby.

[2:04:51 AM] Dylan J: Cassie vs Mitch who is the best princess
[2:05:22 AM] Dylan J: Seems Cassie wins
[2:05:29 AM] Mitch #1 Princess: Whatever..
[2:05:31 AM] Mitch #1 Princess: *** yall

Offline ܣᏁᎧᏉܣ

  • The Author
  • They are not strong, you are just too weak...
  • Characters: Fadlazzz
  • Faction: Moist
...I honestly thought this was gonna be about the X-2 movie for some reason idk bye.  :-[
Yeah the title is quite misleading.