Epic Perfect World

Nimy- Sage Wizard vs. Wizard compilation

Online Colorblind

  • Forum Veteran
Hey guys,

this video is for all who are into wiz vs. wiz fights.  I had the clips for some time now and decided to make a pure 1v1 vid out of them.
I think wiz vs wiz is one of the most challenging and skilled fights when there are no scripts, gear andvantage or lucky hieros around.
As a sportsman i gotta admit i lose to Loqu, Mizo and Magician too, just posted some wins i recorded. Keep in mind my wizard has no good gears though.

No script, no def gears, barely using def weap, pure outplay  :P . Enjoy:



Pd: Barb video next again :rolleyes:

Offline Rad

  • Quited
First Nice Video CB :-*

Online Tyroth

  • Flamish Lion
  • You ain't much if u ain't dutch / Slayer of Ruthless, Metal, Frosty, AngelDawn,
  • Characters: Tyroth
  • Faction: Hang☆Over
cool cool nice vid nice music whas enjoyable to watcha  sage ^^ keep it up
Nice video but 2 name out of 3 that u said u lost to are people who script

Online Colorblind

  • Forum Veteran
First Nice Video CB :-*
Thanks :)
cool cool nice vid nice music whas enjoyable to watcha  sage ^^ keep it up
Yeah barely see sage wiz videos
Nice video but 2 name out of 3 that u said u lost to are people who script
Yes, thats why im not even ashamed that i lost to them. Also they are all better geared



Offline Ruby Rose

  • Best -99 instant cast WR
  • I can see if you're fail or not just by looking at your UI
  • Characters: Ruby__Rose , MizoreYuki
Thanks :)Yeah barely see sage wiz videosYes, thats why im not even ashamed that i lost to them. Also they are all better geared
I don't script in mage vs mage, that would be downright retarded.

Cool to see sage videos since I can't make videos atm though, so YOU'RE why magician won't 1vs1 me anymore.
Ruby__Rose R8 ~ Demon Warrior
MizoreYuki ~ R8 Demon Mage

Online Colorblind

  • Forum Veteran
I don't script in mage vs mage, that would be downright retarded.

Cool to see sage videos since I can't make videos atm though, so YOU'RE why magician won't 1vs1 me anymore.
ik you dont, dw. But other do, and yes they are downright retarded LMAO.
Dude theres another reason why magician wont 1v1 you XD.

Offline Aimbot Calvin

  • TSM Calvin
  • #lolpro?-Streameronly McCreeMain lol?WhatsAnAimbot? xdxP Hacker?
  • Characters: Swink
nice one idol kiss  :-*

[5/17/2017 8:12:54 PM] Dexter (Swink): the MOST
[5/17/2017 8:12:57 PM] Dexter (Swink): bomb pussy
[5/17/2017 8:13:02 PM] ashy: LOOOOOL

Latest Vid

Online Klaus

  • The Original
  • Faction: Tyrants
good video meng

Offline Erecho

  • Forum Veteran
  • Star, My Mufu & Jessa, My Love
  • Characters: Astrum & Allegiance & Erecho & Elysium & Atenic
  • Faction: Artifex
Last Edit: May 06, 2016, 07:26 am by ☠EvilTouch☠

Offline 𝐿𝒾𝓁𝒶𝒸

  • 𝓙𝓮𝓶
  • HeavyDirtySoul
  • Characters: Decode
  • Faction: Ducks
Great vid Flor.
I always like your music.
Plus your mg ini is so cute *-*


Siggy by ӇƛƁƖƬƧ🐾



☀ Don't Threaten Me With A Good Time ☀

Online Colorblind

  • Forum Veteran
nice one idol kiss  :-*
You are still the idol wiz here, kiss back  :police:
good video meng
Thx man, were some fun fights with you.

Great vid Flor.
I always like your music.
Plus your mg ini is so cute *-*

Thx a lot, yes i love that mage ini :P. Oh and im happy to hear u like my music, awesome if we share same taste  :o





Last Edit: May 06, 2016, 07:26 am by ☠EvilTouch☠

Online Mo

  • The Imaginary |
  • Characters: Hayat , Arab
  • Faction: Tyrants ☆ | Siege ☆
Nice video man Florin good songs keep them coming : )