Epic Perfect World

Damn it feels good to be a gang'sta sht!!!!!

Offline ZoomBOOM

  • Real Nigas Dun Smile
  • Disbanded T69, Warning, Artifex, Axegroup, Ducks, Apolumi, Tonika, Dream, Agatio and EvilTouch
  • Characters: Chill
  • Faction: Shimada Clan Master
Easy Pk ft maddie sin @ the end rofl
Last Edit: Apr 29, 2016, 09:18 pm by ChiII

Offline Sablé

  • ✦Tyrants✧Siege✦
  • #TeamMixime
Nice video looked easy
Last Edit: Apr 29, 2016, 09:53 pm by onyх

Offline ⋆°🌹 𝔑𝔦𝔞 🌹⋆°

  • ♥ мιℓαи'ѕ ♥
  • ι ℓσνє αя¢ну
  • Characters: иiα/cσσkiє
  • Faction: тyяαитѕ gσ∂∂єѕѕ єp
we carried
best eps
chill #1 tyrants#1
♦♢ 𝓜𝓲𝓵𝓪𝓷 𝓘𝓼 𝓜𝔂 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷  ♦♢
❈𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝓨𝓸𝓾 𝓢𝓲𝓼 𝓕𝓸𝓻 𝓣𝓱𝓮 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓐𝓻𝓽 𝓘𝓵𝔂𝓼𝓶 ❈
♥ 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂'𝓼 ♥
♦♢ 𝓹.𝓼. - 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂 𝓐𝓚𝓐 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷 𝓦𝓪𝓼 𝓗𝓮𝓻𝓮 ♦♢

Offline Daddy.

  • Jimmy Dean Productions.
  • Britts daddy.
best, i carried
Recent video.

Offline ZoomBOOM

  • Real Nigas Dun Smile
  • Disbanded T69, Warning, Artifex, Axegroup, Ducks, Apolumi, Tonika, Dream, Agatio and EvilTouch
  • Characters: Chill
  • Faction: Shimada Clan Master
Nia + Luka Best EP's! 

Offline Explicit

  • Final Retirement
  • Faction: Last Tyrants
Damn Nia #1 ep good carry 

Offline Daddy.

  • Jimmy Dean Productions.
  • Britts daddy.
we carried
best eps
chill #1 tyrants#1
Hey mami, teach me how to be #1 ep like you  :normal-8: :normal-15: :normal-48: :pig-48:
Recent video.

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants
I heard Kotomi #1 ep


ay Luka legend too
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline ZoomBOOM

  • Real Nigas Dun Smile
  • Disbanded T69, Warning, Artifex, Axegroup, Ducks, Apolumi, Tonika, Dream, Agatio and EvilTouch
  • Characters: Chill
  • Faction: Shimada Clan Master
we carried
best eps
chill #1 tyrants#1
xD              #1 
Good job, I'm sad I missed it ): 
Tyrants  :normal-48:

Offline ⋆°🌹 𝔑𝔦𝔞 🌹⋆°

  • ♥ мιℓαи'ѕ ♥
  • ι ℓσνє αя¢ну
  • Characters: иiα/cσσkiє
  • Faction: тyяαитѕ gσ∂∂єѕѕ єp
Damn Nia #1 ep good carry

Hey mami, teach me how to be #1 ep like you  :normal-8: :normal-15: :normal-48: :pig-48:

I heard Kotomi #1 ep


ay Luka legend too

xD              #1

Nia + Luka Best EP's!
thank you for the nice comments... you all make me blush , will always try to be number one like you all too!  monkey-1
♦♢ 𝓜𝓲𝓵𝓪𝓷 𝓘𝓼 𝓜𝔂 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷  ♦♢
❈𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝓨𝓸𝓾 𝓢𝓲𝓼 𝓕𝓸𝓻 𝓣𝓱𝓮 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓐𝓻𝓽 𝓘𝓵𝔂𝓼𝓶 ❈
♥ 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂'𝓼 ♥
♦♢ 𝓹.𝓼. - 𝓐𝓻𝓬𝓱𝔂 𝓐𝓚𝓐 𝓟𝓾𝓭𝓭𝓲𝓷 𝓦𝓪𝓼 𝓗𝓮𝓻𝓮 ♦♢

Offline Praelium

  • Perfectionist
  • 最好的
  • Characters: Praelium | Deify
  • Faction: Faction of the Gods
4:56 - 5:19 

You fcked up that over my dead body dude -_-
Good video tho looked easy

Offline ZoomBOOM

  • Real Nigas Dun Smile
  • Disbanded T69, Warning, Artifex, Axegroup, Ducks, Apolumi, Tonika, Dream, Agatio and EvilTouch
  • Characters: Chill
  • Faction: Shimada Clan Master
4:56 - 5:19

You fcked up that over my dead body dude -_-
Good video tho looked easy
i did what now lol?

Offline Praelium

  • Perfectionist
  • 最好的
  • Characters: Praelium | Deify
  • Faction: Faction of the Gods
i did what now lol?

The drake, it's fcked up. Shoulda just used the regular song 

Offline ZoomBOOM

  • Real Nigas Dun Smile
  • Disbanded T69, Warning, Artifex, Axegroup, Ducks, Apolumi, Tonika, Dream, Agatio and EvilTouch
  • Characters: Chill
  • Faction: Shimada Clan Master

The drake, it's fcked up. Shoulda just used the regular song
ya bout that, was gonna do it but then every time i use one of his original songs that copyright sht comes up...pain in the ass to get rid of