Epic Perfect World

Nation Wars + and Might ring

Offline Geeze

  • Member
  • Characters: GXct
  • Faction: Altair
I think Nation wars should be cut in half length wise
why? because every party I've been in people always leave half way through or want it to end soon.
so  just shorten the time by half and increase the point system by 2x old players are sick of nw and new players will be sick of it soon enough.

and now for might rings since archers have access to magic rings i think venomancers  should have access to might rings
venomancers can't exactly spam heal them self like other magic classes so that extra protection and phys attack from might rings helps.

foxes can't switch gear and venomancers in human form have very low phys def.

Offline wasdz

  • avatar
  • Forum Veteran
Lol nah, venos have more than enough survival skills. Go sage if chi is an issue.

Offline Σѕкιмo

  • Sweet ♥
+1 to cutting NW in half. 2 hours of NW is exhausting.

-1 to mag/phys ring on veno. They're able to survive plenty.

Offline Mercenary

  • Forum Veteran
  • Faction: Tyrants
even from the restriction we can see how tanky venos are
these hoes aint shit

Offline Lolly

  • Forum Veteran
I think Nation wars should be cut in half length wise
+

Lolly - 150 Ep | Pancake - 150 Wf | Crystal - 150 Ea
Sometimes it physically pains me to hold back my sarcastic comments.

Offline Artiom

  • Entelechy
  • Characters: Fobas I Enstrim
  • Faction: Tyrants I 420
dude yeah please i can never stand those 2 hours............................as for 2. no 
Lisa❤

infernchidhu

venos need 100% 0 def and aoe 8 sec knockdown to be completely balanced till then, it will continue to be the most under powered class in the game

Offline BAQWULF

  • Best barb on server
  • I can tell if you are fail or not just by looking at your gear...
  • Characters: BAQWULF
  • Faction: ArtOFwar
-1 to both suggestions... NW is fine as it is with 2 hours... if u dont have the power to go 2hours you dont deserve full reward....
and regarding venos.... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
The moment when haters become fans *rofl*



lulu

-1 to NW, even if it could be done (99.9% certain that it's hardcoded)

-1 to WFs being able to use might rings.

Offline Xena

  • Old Player
+1 to both l0l 

Offline Devil Trigger

  • Haters gonna hate
  • Lack motivation to care
  • Characters: DevilTrigger, Ghoul
  • Faction: Salvation
No on NW, those ST should be earned not for half assin it. If you get crap parties join up with better people? I enjoy the 2 hours of NW after I get back from work. The time is fine as it is, I have seen very few old players complain about how long NW takes, as for the veno thing I really don't care about that so not going to give a opinion on it.


Offline ๖ۣۜĐomgrath

  • Nightmare Berserker
  • www.youtube.com/domgrathpw Guides, Gameplay, Livestreams (Amy's property don't mad)
  • Characters: Đomgrath Nemesis Sauron
  • Faction: Artifex
I think Nation wars should be cut in half length wise
why? because every party I've been in people always leave half way through or want it to end soon.
so  just shorten the time by half and increase the point system by 2x old players are sick of nw and new players will be sick of it soon enough.

and now for might rings since archers have access to magic rings i think venomancers  should have access to might rings
venomancers can't exactly spam heal them self like other magic classes so that extra protection and phys attack from might rings helps.

foxes can't switch gear and venomancers in human form have very low phys def.
-1 for might rings for veno, they were restricted for a reason

Offline Hiromatsu

  • SpiralKnight
  • " Eat my crit and drop them titties"
  • Characters: Hiromatsu
  • Faction: ArchEnemy
venos need 100% 0 def and aoe 8 sec knockdown to be completely balanced till then, it will continue to be the most under powered class in the game
dude stop trolling

Offline ܣᏁᎧᏉܣ

  • The Author
  • They are not strong, you are just too weak...
  • Characters: Fadlazzz
Nation Wars is still a thing?  ???.

IDC about the NW suggestion anyway,

on the second suggestion tho, nope, -1.

Offline Lena

  • I play to win!
  • Courtney was here. ♥ Sophie too! ♥ and Sabine. ♥
  • Characters: Wish, Trick
+1 to cutting NW in half. 2 hours of NW is exhausting.

-1 to mag/phys ring on veno. They're able to survive plenty.
Pretty much this.
Inactive.