Outcasts☆vs AG/Duck(china) spartans sq without eps vs them

Offline SinDeffiler

  • ☆☆☆
  • hoamzzzzzzzzzzzzzzz
  • Characters: SinRogue☆SinDefiller
  • Faction: Outcasts☆
we did well without eps GJ guys!!! SPARTANS :police: :police: :police:
KS LORD 4:57 lelell 8) 8) ;D






Tracklist : Fairytails Opening21
                Nano "No Pain No game"
         [Drumstep] - Tristam & Braken


Kasing

Offline Yangster

  • ♥Yin is here♥
  • Do Not Disturb Unless いんよう, おんよう, おんみょう matter.
  • Characters: Batman, Iakeen, Meky
  • Faction: Family Leader
you need better recorder.

Online Aleх

  • Moderated
  • You think you can put off death? If you kill someone, someone else will kill you...
  • Characters: ColIapse•Evolve
  • Faction: Artifex
wtf music dude lol , u need better recorded but i dont think its there problem @Yang , maybe pc its the problem , nice video anyways man

Offline Jewell

  • Old Player
Shame on you  boxer.

Offline Yangster

  • ♥Yin is here♥
  • Do Not Disturb Unless いんよう, おんよう, おんみょう matter.
  • Characters: Batman, Iakeen, Meky
  • Faction: Family Leader
wtf music dude lol , u need better recorded but i dont think its there problem @Yang , maybe pc its the problem , nice video anyways man
He probably recording the whole screen not just epw, and his quality is really low 

Offline SinDeffiler

  • ☆☆☆
  • hoamzzzzzzzzzzzzzzz
  • Characters: SinRogue☆SinDefiller
  • Faction: Outcasts☆
you need better recorder.
and yeah,.. im newbie at recording video,, well next video i will make it full high quality LOL

Best BM ! Legend!
lmao im not, but thx.. i need learn how to make good intro to u bro xD teach me

wtf music dude lol , u need better recorded but i dont think its there problem @Yang , maybe pc its the problem , nice video anyways
 
;D ;D :police:

Offline Austine

  • Worms noobest EA
  • im gay
  • Characters: Men/Miscreation
  • Faction: refugee
- Men 150 EA -

Offline Moogle

  • Good King Moogle Mog
  • J❤
  • Characters: Moogle Serendipity
  • Faction: Outcasts☆
Nice video but bad quality.