Epic Perfect World

Tyrants vs Outcasts & Rise | 2016 | The Legends - Wizard PvP

Offline ๖ۣۜĐomgrath

  • Nightmare Berserker
  • www.youtube.com/domgrathpw Guides, Gameplay, Livestreams (Amy's property don't mad)
  • Characters: Đomgrath Nemesis Sauron
  • Faction: Artifex
Venimus ! Vidimus! Vicimus!

We came. We saw. We Conquered.

Tyrants destroying Outcasts & Rise



Enjoy.

Referring to the nasheed in the beginning of the video;
If you're easily offended, skip to 2:35.


Due to a small error in recording, there are Skype and Steam notifications in the corner once and a while. Sorry!

Offline Yuri

  • Retired
  • Server way too easy
  • Characters: Yuri
  • Faction: Artifex
FIRST

Now i watched.

Thank you for the pk Tyrants, Oc, Rise it was really fun! Hope to see more
Last Edit: Jan 02, 2016, 04:57 am by Yuri

Offline ๖ۣۜĐomgrath

  • Nightmare Berserker
  • www.youtube.com/domgrathpw Guides, Gameplay, Livestreams (Amy's property don't mad)
  • Characters: Đomgrath Nemesis Sauron
  • Faction: Artifex
FIRST
It'll be in 1080p 60FPS soon once the rendering is complete ;)

Offline Praelium

  • Perfectionist
  • 最好的
  • Characters: Praelium | Deify
  • Faction: Faction of the Gods
It'll be in 1080p 60FPS soon once the rendering is complete ;)
 
Intro is nice, but yeah I'll wait for the 1080 to actually watch the vid 

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants
 :normal-2: :normal-2: :normal-2: :normal-2: lmaoooo
and holy shit man, i ain't skype sigging no more if yall keep doing this  :normal-12:
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline Whxre

  • #MoistMeDaddy
  • Characters: Ay-ha , Whore , Genevinne , Fondue
  • Faction: Bxtch
Avatar by Lina

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO THEY MADDDDDD HAHAHA
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline Viviane

  • Best Psy.
  • Characters: Viviane(YouSuckk), MoonBearPig
  • Faction: Tyrants
Hope you still okey mate... that intro doe...

Rekt at 8:42min :-[

Offline Ⓜ☯ⓃⓉⒾ

  • Old Player
Wasn't there, but still easy :-\

icyyuki

that pk was way too boring.....

Offline ๖ۣۜĐomgrath

  • Nightmare Berserker
  • www.youtube.com/domgrathpw Guides, Gameplay, Livestreams (Amy's property don't mad)
  • Characters: Đomgrath Nemesis Sauron
  • Faction: Artifex

Offline Mάx

  • Inactive
  • Characters: Acrylics , Hercules
  • Faction: Apollumi

Offline Explicit

  • Final Retirement
  • Faction: Last Tyrants
OC REPORT VIDEO FAST QUICK HURRY normal-2

Offline Reaper

  • Die..Die..Die..
  • Ha ha ha I feel alive !!
  • Faction: Overwatch
Easy pk boys. SellinCrack best pt lead

No one wants to join Angeldawn LOL


LATEST VIDEO FROM YA BOY

Offline Praelium

  • Perfectionist
  • 最好的
  • Characters: Praelium | Deify
  • Faction: Faction of the Gods
Easy pk boys. SellinCrack best pt lead

Saw you as lead and instantly stopped the vid.
Jk.

OT: Nice vid, pk looked easy tho.