Epic Perfect World

Finoobla's Scribbles - closed

Offline Neve

  • Hi
  • Characters: Finoobla



:monkey-23: Hey lovelies :monkey-23:

I have been practising drawing lately and since i finally got my veri own tablet (ty honey <3) and don't have to steal my hubbys anymore i thought i might as well put that thing to use!
Which is why i would like to take requests from you guys - free of charge ofc.
All you gotta do is tell me what you want drawn / send me ss and deal with the fact that i might accidentaly make whatever you requested look like something a horribly untalented, drugged up hamster might draw.  :tiger-47:
(Sorry to all hamsters)
I cleaned the thread a bit, if you wanna see examples of my work check here DeviantArt




Sooooo i've been thinking.. (rare occasion, yes shhhh) and i decided that i do not want to randomize people anymore or just take the people who request fastest.

Instead, i will be leaving this open permanently.

Anyone can request a drawing at any time.
I will make a list on the first page with all requests and work my way threw it.
I will not work threw it in a certain order, however i will try not to keep you waiting for too long.

You can request pretty much anything, it does not have to be game related.
To request just post on this thread, tell me what you want and add a ss if needed / wanted (naturally i'll need a ss or two if you want me to draw your toon)
I'll add your request to the first page once i see it and try to draw it as soon as i can.


Ofc these are still free! Though if you happen to have too much ec and too little space feel free to send some to Finoobla :tiger-50:




Requests

Noobward
 ϟ
Onyx
ღღArcticHyenaღღ
Zaniah
Candy
Purgatory






Recently done
 Arαcαri •水•
иเล✨
Purgatory

ღღArcticHyenaღღ
Shuzu
Candy
Art trade Siderisbesteris
Art trade Habitanerdita
Last Edit: Apr 29, 2016, 07:03 pm by Neve
Avatar made by the lovely and talented CeladonGirl

Offline 𝓒𝓪𝓼𝓼𝓲𝒆

  • 「♔」
  • inactive.
  • Characters: 「Kitten + Unicorn 5ever ❥」
ME PLEASE  :-[

[edit]
Okay now that spastic reply is done, I'll get on desktop in a few minutes and message you.  :(
Kitten. Princess. Sassy. Darling. Crybaby.

[2:04:51 AM] Dylan J: Cassie vs Mitch who is the best princess
[2:05:22 AM] Dylan J: Seems Cassie wins
[2:05:29 AM] Mitch #1 Princess: Whatever..
[2:05:31 AM] Mitch #1 Princess: *** yall

Offline Σѕкιмo

  • Sweet ♥
Me. SS below

Make her look like an eskimo please. Dx

Offline Snow

  • I'm being stalked
  • Characters: Snowmelt
  • Faction: Siege

Offline Neve

  • Hi
  • Characters: Finoobla
Woops that was quick
Added you guys.
Thanks!
Looking forward to your screenshots =)
Avatar made by the lovely and talented CeladonGirl

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants
did i allow you to do that?
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline Widowmaker

  • House Tyrant #1
  • Destroyed Artifex in DT 9vs100 easily
  • Faction: Tyrants
wait, is that Ciara on the first drawing lmao
Last time Tyrants GvG'd Artifex (made them disband)
proof of disbanding
http://epicpw.com/index.php?topic=30930.msg438442#msg438442
Last DT 9 Tyrants vs 100 Artifex
mage v mage tournament

Offline Snow

  • I'm being stalked
  • Characters: Snowmelt
  • Faction: Siege
Woops that was quick
Added you guys.
Thanks!
Looking forward to your screenshots =)
I'll provide my screenshots tommorow if I can, 2 am here (Well technically thats today.)

did i allow you to do that?

We also wanna be exclusive lmao.
Last Edit: Dec 09, 2015, 12:09 am by Snow

newlove

wow that was fast , ur work is amazing , waiting for the next list :)

Offline Neve

  • Hi
  • Characters: Finoobla
did i allow you to do that?
pffffffffffffffffft noob
wait, is that Ciara on the first drawing lmao
mebbe, no hate! D:
Me. SS below

Make her look like an eskimo please. Dx
Started working on this, should be done tonight or tomorrow  :)
wow that was fast , ur work is amazing , waiting for the next list :)
aww thank you  :tiger-47:
I'll provide my screenshots tommorow if I can, 2 am here (Well technically thats today.)
No worries, tyt^^ (was about the same time for me tbh - late night ideas! xD )
Avatar made by the lovely and talented CeladonGirl

Online 𝓛𝓮𝓸𝓷𝓸𝓻𝓪

  • Bossycat
  • ♥ bestie ♥
  • Faction: Artifex
where is my awesome christmas avy on your work list ? don't make me sad babeh   :normal-8:
~happy drawing ~!

Offline Neve

  • Hi
  • Characters: Finoobla
where is my awesome christmas avy on your work list ? don't make me sad babeh   :normal-8:
~happy drawing ~!
d'aww no beeing sad, i just got lazy after adding the forst 3 lol
Sierra's little eskimo is done!
Made a mistake and didn't notice till the end where fixing it would have basically meant restarting  :tiger-18: Maybe some other time but for now.. moving on. Will probably start the next tomorrow
Avatar made by the lovely and talented CeladonGirl

Offline Σѕкιмo

  • Sweet ♥
d'aww no beeing sad, i just got lazy after adding the forst 3 lol
Sierra's little eskimo is done!
Made a mistake and didn't notice till the end where fixing it would have basically meant restarting  :tiger-18: Maybe some other time but for now.. moving on. Will probably start the next tomorrow
Dx She's adorable. Omg. n_n Ty <3

Offline AffιƖιαтєɗ

  • Aηησуαηcє Ƒσχ
  • Sєкнмєт ѕα'єѕ #MitchWasHereAsWell
  • Characters: AffιƖιαтєɗ|AяcтιcHуєηα|Mємσяιєѕ
  • Faction: Mσιѕт|Jυιcє
Your stuff is pretty~

Question for a possible future art request:
Are you willing to draw animals?

Sorries curiousity thing. x3

Keep it up Neve.
<3
Ƈнσσѕє ωιѕєƖу ωнσ уσυ кєєρ cƖσѕє, вєfσяє уσυ fιηɗ уσυяѕєƖf ωιтн α ɗαggєя fυƖƖ σf "тяυѕт."
Ƭнє ƓιяƖ Ƭнαт Ƙιcкєɗ Ƭнє Ƥυρρу

Aωαу ƒσя cℓαѕѕ+ωσяк

Mitch loves you!!!!! #No1 Hacker NA
ღƤяσυ∂ ωιƒєღ
Ƈяєɗιт fσя Aνу αηɗ Sιggу яєѕρєcтινєƖу gσ тσ Hαвιтѕ αηɗ Lєσησяα

Offline Neve

  • Hi
  • Characters: Finoobla
Your stuff is pretty~

Question for a possible future art request:
Are you willing to draw animals?

Sorries curiousity thing. x3

Keep it up Neve.
<3
Thank you  :-[
And yes ofc i'm willing to draw animals!
Avatar made by the lovely and talented CeladonGirl