Epic Perfect World

AOE Fest from Keilee point of view

Offline Mrs_Keileena

  • avatar
  • Forum Veteran
  • Characters: Mrs_Keileena
  • Faction: Warning
Sorry graphic kinda sux because had to turn off almost everything for that PK XD Guess its time to buynew graphic card xDD



.                                                                                                     

Offline niceKawK

  • avatar
  • fight or flight
  • your choice
  • Characters: wiseKawK
  • Faction: #t69

Offline Clones

  • Hit em Up
FAKA DYDA :pig-42:
Fixed, that song is really good, nice video it was Only free kils tho 

Offline harp

  • avatar
  • Forum Veteran
My fav type of vidoes, solid nukes , numbers just poping from 10 different ppl, really enjoyable to watch slizgajpieroga :D

Offline Mrs_Keileena

  • avatar
  • Forum Veteran
  • Characters: Mrs_Keileena
  • Faction: Warning
Fixed, that song is really good, nice video it was Only free kils tho
Fakaj.... xD
.                                                                                                     

Offline ℬʋttɦҿαɗ

  • Hang☆Over
  • Characters: Butthead
Why i'm not in this video?
Nice aoes, noob Tyrants die 123 lol

Offline Mrs_Keileena

  • avatar
  • Forum Veteran
  • Characters: Mrs_Keileena
  • Faction: Warning
Why i'm not in this video?
Nice aoes, noob Tyrants die 123 lol
Idk didnt saw you, too many ppl xD
.                                                                                                     

newlove

I like ur videos because u the only psychic that recording atm , good video noob clan lol :police:

Offline Haydz

  • uw0t?
  • Characters: Haydz/Expel


Thanks Mari :*

Offline Mrs_Keileena

  • avatar
  • Forum Veteran
  • Characters: Mrs_Keileena
  • Faction: Warning
I like ur videos because u the only psychic that recording atm , good video noob clan lol :police:
only because of that? :(
.                                                                                                     

Offline Kinsei

  • Forum Veteran
  • Characters: Kinsei
  • Faction: Team69
I kneel only to God, and I don't see him here

Offline Snow

  • I'm being stalked
  • Characters: Snowmelt
  • Faction: Siege
dat chat at 0:55  :tiger-50:

newlove

only because of that? :(
Because good gameplay too np :P

Offline Viversum

  • Xenia❤
  • #hatenewclasses #nohomo #KMNGANG #disbandOCwithwords instagram: meric277
  • Characters: Viversum
  • Faction: TyrantSiegeKosmarGOD
Why i'm not in this video?
Nice aoes, noob Tyrants die 123 lol
:normal-40:

Offline Klaus

  • The Original
  • Characters: Klaus/EragonN
  • Faction: Qualified