Epic Perfect World

Heroic Batle

Offline Hagal

  • Moderated
  • Characters: Hagal
  • Faction: Tyrants
can whe haw some kind of protection in event.Somting like red member cant kil another red member same goes for blue.idk if possible ofc

Offline Xena

  • Old Player
  • Characters: Kya
Good one!  :-\ +1

Online Viversum

  • Xenia❤
  • #hatenewclasses #nohomo #KMNGANG #disbandOCwithwords instagram: meric277
  • Characters: Viversum
  • Faction: TyrantSiegeKosmarGOD
+1, its not worked.

Offline Fab

  • Forum Veteran
It's been asked a dozen of times before and they always said it's not possible.
What is normal for the spider, is chaos for the fly.

Offline Snow

  • I'm being stalked
  • Characters: Snowmelt
  • Faction: Siege
Meh, I stopped attending this event. It's like you're talking to a wall when your trying to explain to someone what that red circle above someone's head means. They just wanna kill everything.  :-X

Offline Xena

  • Old Player
  • Characters: Kya
Meh, I stopped attending this event. It's like you're talking to a wall when your trying to explain to someone what that red circle above someone's head means. They just wanna kill everything.  :-X
Lool ikrr :33 i always rage quit this event !  >:( 

Offline Atkala

  • Old Player
  • Characters: Prixy
Asked before many times. And answer always same. Cant do that. :-\ 

Offline Moogle

  • Good King Moogle Mog
  • J❤
  • Characters: Serendipity
  • Faction: Outcasts☆
This has been asked many times before and they said its not possible.

Offline Chocolate

  • Retired Staff Member
Until Agatio can figure out a solution, there's nothing we can do other than moderate it ourselves. (Just PM a GM if you see someone hitting the same team)
♥ ♥ ♥

Offline Deno

  • Hollywood Undead
Until Agatio can figure out a solution, there's nothing we can do other than moderate it ourselves. (Just PM a GM if you see someone hitting the same team)
what's the point when no1 pays attention, it's just tab killing all over the place lol

Offline Hagal

  • Moderated
  • Characters: Hagal
  • Faction: Tyrants
what's the point when no1 pays attention, it's just tab killing all over the place lol
rolf good strategi Imfao

Offline Mercenary

  • Forum Veteran
  • Faction: Tyrants
ye sometimes i c certain factions helping each other from the other team
these hoes aint shit

Offline Explicit

  • Final Retirement
  • Faction: Last Tyrants

Offline Mrs_Keileena

  • avatar
  • Forum Veteran
  • Characters: Mrs_Keileena
  • Faction: Warning
.                                                                                                     

Offline Explicit

  • Final Retirement
  • Faction: Last Tyrants