Epic Perfect World

Assassin PvP | Epic Pw | Why me?

Offline Aleх

  • Moderated
  • You think you can put off death? If you kill someone, someone else will kill you...
  • Characters: ColIapse•Evolve
  • Faction: Artifex
It's been a while since I have posted the last time , some fun I had with Gio and Erik at 6-7 am LOL #yolomode with str genie.  :police:



Hope you enjoy , coment what  you want.
Last Edit: Aug 07, 2015, 09:07 am by Auspicious

Online Frost

  • ☁The MOBA Master☁
  • Everything in life is luck
  • Characters: Frost
  • Faction: Outcasts☆
Why one contradicts. We often contradict an opinion, while actually it is only the tone with which it was advanced that we find disagreeable.

Offline Arashiwf

  • [Protected from EPW Ban]
  • Most famous PW sin ever (picture even in EPW patcher)
  • Characters: ET#1, ET#2, ET#43!
  • Faction: #RUNSKG
And that 40 second 1v1 vs Areashi didn't get shown eh? expected

ROFL

Offline Aleх

  • Moderated
  • You think you can put off death? If you kill someone, someone else will kill you...
  • Characters: ColIapse•Evolve
  • Faction: Artifex
And that 40 second 1v1 vs Areashi didn't get shown eh? expected
At that time my laptop went low memory , so i was lagging like shyt , if I was recording i couldn't even move , on short I dont recorded that cus lag.

Offline Arashiwf

  • [Protected from EPW Ban]
  • Most famous PW sin ever (picture even in EPW patcher)
  • Characters: ET#1, ET#2, ET#43!
  • Faction: #RUNSKG
At that time my laptop went low memory , so i was lagging like shyt , if I was recording i couldn't even move , on short I dont recorded that cus lag.
First you said it was ping tho, it's ok man, no need to lie.

ROFL

Offline Aleх

  • Moderated
  • You think you can put off death? If you kill someone, someone else will kill you...
  • Characters: ColIapse•Evolve
  • Faction: Artifex
First you said it was ping tho, it's ok man, no need to lie.
i could just recorded and posted here , but since i didnt recorded i dont have how to post , right? Anyways if you ever know to learn to read , tell me  ;) as you can see in video , or at description , I said i did rpk on chinos with str genie at 6am , i dont see the title of video to be called 1v1. 

Offline Schizo

  • Old Player
Boring and low quality. Music doesn't fit video at all.

Offline Aleх

  • Moderated
  • You think you can put off death? If you kill someone, someone else will kill you...
  • Characters: ColIapse•Evolve
  • Faction: Artifex
Boring and low quality. Music doesn't fit video at all.
Are just wipes lol , ofc its boring , and who say music have to fit with what video you are doing?  ??? I knew you can use what kind of music you want.

Offline SuckMyApples

  • ay ay ay
  • huehuehue
  • Characters: SuckMyApples
  • Faction: 0FkGiven
This is why i ain't talking to you ever again while we pk each other , that's the main reason , u think i forgot at Sundown pk ? nevah. Nice video , those hiero too  , i teached you well  :normal-8:

Offline Aleх

  • Moderated
  • You think you can put off death? If you kill someone, someone else will kill you...
  • Characters: ColIapse•Evolve
  • Faction: Artifex
ur shiit
ur vid is shiit too
u disappointed me
afk
Damn dude , what i did?  :'( 

This is why i ain't talking to you ever again while we pk each other , that's the main reason , u think i forgot at Sundown pk ? nevah. Nice video , those hiero too  , i teached you well  :normal-8:
Esok ;c  :-[ you are my next target when is mass pk , Gio es best teacher tho :c  :-X (he forced me to say it , if no he wreck me :C)

hamid

Damn dude , what i did?  :'(
u cheat on me :normal-5: :normal-5: :normal-5: :normal-5:
dawn give back him plz :-[

Offline Heartless

  • Forum Veteran
Loooooooooool so this is what you meant by having fun with str genie  :normal-2:

Take him Esra, teach him sin :normal-37:

newlove

Offline Gio

  • avatar
  • Noobed vs Noobed
  • On the top of EPW food chain
  • Characters: Noobed
  • Faction: Zulu
Yo bro, Molson, Shadowcide and ColdBlooded would be proud of u +420  :tiger-35: :tiger-35: :tiger-35: :tiger-35:

Offline Kinsei

  • Forum Veteran
  • Characters: Kinsei
  • Faction: Team69
I kneel only to God, and I don't see hime here